افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

ما می خواهیم همه دولت ها در کابینه حضور داشته باشند

  • کد خبر : 318423
ما می خواهیم همه دولت ها در کابینه حضور داشته باشند

به گزارش رکنا، مسعود پزشکان وی چهارشنبه شب در نشستی صمیمی با خبرنگاران در اتاق اجلاس سران گفت: ما هستیم که باید کاری کنیم تا مرجع شویم و اقتدار با اعتماد شکل می گیرد. اگر چند بار از ما حرف های نادرست بشنوند دیگر هیچکس ما را نمی پذیرد. و افزود: گاهی ما خبر می […]

به گزارش رکنا، مسعود پزشکان وی چهارشنبه شب در نشستی صمیمی با خبرنگاران در اتاق اجلاس سران گفت: ما هستیم که باید کاری کنیم تا مرجع شویم و اقتدار با اعتماد شکل می گیرد. اگر چند بار از ما حرف های نادرست بشنوند دیگر هیچکس ما را نمی پذیرد.

و افزود: گاهی ما خبر می دهیم، نقل می کنیم و بعد طرف مقابل را محکوم می کنیم.

وی تاکید کرد: در این برهه زمانی که در تلاش برای تشکیل کابینه هستیم، از توافق صحبت می کنیم و می خواهیم همه دولت ها در آن حضور داشته باشند.

و افزود: مشکل ما بد بودن مردم نیست، مشکل این است که راه را اشتباه انتخاب می کنیم. اگر راه درست را انتخاب کنیم به مقصد می رسیم.

پزشکان ادامه دادند: این دیدگاه همان دیدگاهی است که بارها در مناظره ها به آن اشاره کردم. چشم انداز، سیاست های کلی و برنامه.

وی افزود: به من گفتند در تنفیذ و تهلیف نقد کنید، می دانم چقدر مشکلات داریم، اما به خودم اجازه ندادم در مقابل خارجی ها کوتاهی هایم را بگویم.

دیدگاه از نظر علمی و اداری قابل دفاع است.

وی با بیان اینکه چشم انداز از نظر علمی و مدیریتی کاملاً قابل دفاع است، گفت: هرکس به چشم انداز نگاه می کند می خواهد به آن نقطه برسد، سیاست ها برای رسیدن به آن وجود دارد.

وی ادامه داد: سعی کنیم به جای مبارزه بر اساس بینش عمل کنیم.

پزشکان با اشاره به صحبت های برخی از خبرنگاران در این جلسه گفت: خبرنگاران از مشکلات مسکن و معیشتی خود صحبت کردند، خیلی ها مشکل دارند. اگر بخواهیم مشکلات را بشماریم، ممکن است بسیاری از مردم ناامید شوند.

وی افزود: اگر متحد شویم و راه درست را طی کنیم و اختلاف نداشته باشیم، می توانیم با اعتقاد، ایمان، صداقت و درستکاری کشور را بسازیم.

وی ادامه داد: ما افتخارات و دیدگاه های بزرگی داریم و اگر مشکلی در جامعه وجود دارد ما عامل آن هستیم.

پزشکان افزودند: حضرت علی (ع) می فرمایند اگر تقوای اساسی در جامعه باشد، تباهی به وجود نمی آید. او همچنین می گوید اگر جامعه مشکل و گرفتاری دارد باید خودتان را مقصر بدانید چرا که ما همیشه به دنبال ایراد گرفتن از یکدیگر هستیم. دیگر.

رئیس جمهور یادآور شد: امیرالمؤمنین (ع) نیز فرمود: از نصیحت و پیشنهاد من دریغ نکنید تا حقیقت را بگویم. چون از اشتباه مصون نیستم. عیب خودت را به ما بگو

گفت: من و تو بی تقصیر نیستیم. البته از ابتدا همه دولت های قبلی بر وحدت تاکید داشتند و می خواستند برای کشور تلاش کنند. اما اگر قبله را ببینیم و پشت آن نماز بخوانیم به هدف خود می رسیم.

وی تصریح کرد: مشکل این است که هر کدام سازهای مقابل هم می نوازند. بنابراین ابتدا باید اختلافات خود را حل کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=318423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.