افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

ما مشکلات زیادی داریم/ ما تیمی هستیم که مدام در سفر هستیم

  • کد خبر : 343903
ما مشکلات زیادی داریم/ ما تیمی هستیم که مدام در سفر هستیم

به گزارش فرتاک نیوز، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار مقابل خیبر خرم آباد سخنان خود را با تبریک حضور مردم خیبر و لرستان در لیگ برتر آغاز کرد و گفت: به مزین و لرستان تبریک می گویم. وزین لرستان و شهر خرم آباد که شایسته میزبانی و […]

به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار مقابل خیبر خرم آباد سخنان خود را با تبریک حضور مردم خیبر و لرستان در لیگ برتر آغاز کرد و گفت: به مزین و لرستان تبریک می گویم. وزین لرستان و شهر خرم آباد که شایسته میزبانی و خوش شانسی مردم این دیار بودند در لیگ برتر باشند تا مهمان نواز باشند. مردم این منطقه عاشق فوتبال هستند. به مالک باشگاه و لرستانی ها تبریک می گویم.

وی سپس به نکات فنی بازی پرداخت و گفت: اگر هر دو تیم با کیفیت مناسب به دنبال فوتبال در زمین باشند، بازی می تواند جذابیت خوبی داشته باشد. بعد از این مسابقه وارد روز مسابقه فیفا می شویم که فرصتی برای بازسازی تیم ها برای ادامه لیگ است. امیدوارم هواداران فردا بتوانند از یک مسابقه با کیفیت و بدون حاشیه لذت ببرند و تیم ما به درستی کار خود را انجام دهد. به هر حال بسیار خوشحالم که در خدمت شما و مردم عزیز خزام آباد هستم.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا تیمش زمینی به خرم آباد سفر کرده است، پاسخ داد: بله، تقریباً 7 ساعت و نیم در راه بودیم. من علاقه ای به بحث در مورد این موضوعات ندارم. دوست دارم تیم و بازیکنانم روی بازی فردا تمرکز کنند. ناگفته ها را همیشه می توان شکست داد. در مجموع در فصل جاری در مورد سریال ذوب آهن حرف های زیادی برای گفتن دارم.

وی با اشاره به فصل گذشته صحبت های خود را اینگونه خلاصه کرد: فصل گذشته توانایی خود و تیم را به نمایش گذاشتیم و از ذوب آهن انتظاراتی دارم. بعداً در مورد مشکلات صحبت خواهم کرد. اما اکنون تمرکز باید روی بازی فردا باشد. بعد، می توانیم در مورد مشکلات صحبت کنیم.

ربیعی سپس در پاسخ به این سوال که تیمش خارج از خانه نتایج خوبی می گیرد و راه حل بهبود شرایط در بازی های خانگی در این فصل چیست؟ ما اکنون یک تیم دائمی مسافرتی هستیم. هفته گذشته در مشهد بازی کردیم. فردا از مشهد برمی گردیم و بعد از 2 روز تمرین با اتوبوس به خرم آباد می رسیم. کسانی که فوتبال بازی می کنند می دانند که یک تیم چقدر استهلاک می کند. ناراحتم ولی گله نمیکنم بعد از نشست خبری پرسپولیس و هواداران صحبت کردم و گفتم صحبت های اولیه با اتفاقاتی که در تیم رخ داده متفاوت است. الان نمی توانم چیزی بگویم و فقط انتظاراتم را می گویم. تیمی که پس از 7-8 سال بهترین نتایج را کسب کرده و در بین 5 تیم برتر قرار گرفته است، نیاز به عزم و ملاحظات بیشتری دارد و نیاز به حمایت بیشتری دارد. اکنون تصمیماتی که از بالا گرفته می شود از دسترس من خارج است.

وی سپس درباره مصدومان و معلولان تیمش گفت: ما معلول نداریم. ما فقط یک بازیکن سرماخورده داریم.

محمد ربیعی درباره شناخت خود از تیم خیبر خرم آباد گفت: شناخت هنوز کامل نشده است. بیشتر بحث در مورد تحلیل و تجزیه و تحلیل در زمینه تحلیل، ما به 5 مسابقه نیاز داریم تا به تحلیل پایدارتری برسیم. خیبر تیم خوبی است و مهاجری هم یکی از مربیان خوب. من تا حدودی رویکرد این تیم را در اینجا می دانم. بازی سخت و مهمی برای ماست و بازی فردا محورهای تاکتیکی زیادی خواهد داشت.

2073943

از وی در مورد هواداران تیم خیبر خرم آباد نیز سوال شد و وی در این باره گفت: محور اصلی صحبت های من در ابتدا این بود که اشتیاق مردم این شهر و استان به فوتبال را می دانم. روح و سوخت فوتبال در حضور تماشاگران است. احساسی که ایجاد می کنند. فکر می کنم هواداران خیبر طراوت جدیدی به لیگ ما خواهند داد و خیبر در همه استان ها هواداران متعصبی دارد و خوشحالم که در حضور این هواداران بازی می کنیم.


برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.