افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

ما فقط چند ماه با تجمع توکن هوش مصنوعی فاصله داریم

  • کد خبر : 286556
ما فقط چند ماه با تجمع توکن هوش مصنوعی فاصله داریم

یک معامله گر محبوب ارزهای دیجیتال معتقد است که توکن های هوش مصنوعی (AI) علی رغم عملکرد ضعیفشان در چند هفته گذشته، در نیمه دوم سال جاری عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل این تحلیلگر که با […]

یک معامله گر محبوب ارزهای دیجیتال معتقد است که توکن های هوش مصنوعی (AI) علی رغم عملکرد ضعیفشان در چند هفته گذشته، در نیمه دوم سال جاری عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

این تحلیلگر که با نام مستعار Altcoin Sherpa شناخته می شود، به دنبال کنندگان خود در پلتفرم رسانه اجتماعی X گفت که در حال بررسی رندر بلاک چین (RNDR)، یک پلت فرم هوش مصنوعی و یادگیری ماشین Fetch.ai (FET)، یک پروتکل ذخیره سازی داده است. غیرمتمرکزسازی Arweave (AR) و پروتکل پردازش اطلاعات غیرمتمرکز RSS3 (RSS3) عبارتند از:

استراتژی فعلی این است که صبور باشید، به تدریج روی پروژه های مورد علاقه خود سرمایه گذاری کنید و فقط منتظر بمانید تا توسعه پیدا کنند. ما شاهد عقب نشینی خوب در بسیاری از این موارد بوده ایم و فکر می کنم فرصت های خرید خوبی در هفته های آینده وجود خواهد داشت. من هنوز در این زمینه خوش بین هستم.

Altcoin Sherpa پیش بینی می کند که آلت کوین های مرتبط با هوش مصنوعی (AI) در ماه های آینده رشد خواهند کرد. او علاوه بر معرفی پروژه های برتر هوش مصنوعی، به Echelon Prime (PRIME) به عنوان گزینه خوبی برای سرمایه گذاری در بازی های نسل بعدی اشاره می کند.

منبع: Altcoin Sherpaمنبع: Altcoin Sherpa
منبع: Altcoin Sherpa

Altcoin Sherpa تا حدودی نسبت به Echelon Prime (PRIME)، یک اکوسیستم web3 که هدف آن هدایت نسل بعدی بازی‌ها است، صعودی است:

PRIME به طور گسترده ای محبوب است و یک فرصت امیدوارکننده برای چرخه بازار فعلی ارائه می دهد.

ما یک عقب نشینی خوب در PRIME دیدیم و اگر این پروژه را دوست دارید، من شخصا منطقه 15-11 دلاری را برای خرید توصیه می کنم. احتمالا الان PRIME نخواهم خرید، اما بازار را زیر نظر دارم. متقاطع فنی قابل توجهی نیز در سطوح کلیدی فیبوناچی 0.50 و 0.618 با متحرک نمایی 200 روزه مشاهده شده است.

دیلی هودل

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-06-05 12:43:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=286556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.