افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

ما سه مدل از بهترین کرم پودرهای دنیا را ارائه می دهیم; دنیای آرایش را به صورت حرفه ای دنبال کنید!

  • کد خبر : 108364
ما سه مدل از بهترین کرم پودرهای دنیا را ارائه می دهیم;  دنیای آرایش را به صورت حرفه ای دنبال کنید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- داشتن پوستی صاف و شاداب بعد از اتمام آرایش آرزوی هر دختر جوانی است که البته با استفاده از کرم پودر و آرایش حرفه ای می توان به آن تا حدود زیادی دست یافت. فراموش نکنید که هر چقدر هم که به صورت حرفه ای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- داشتن پوستی صاف و شاداب بعد از اتمام آرایش آرزوی هر دختر جوانی است که البته با استفاده از کرم پودر و آرایش حرفه ای می توان به آن تا حدود زیادی دست یافت. فراموش نکنید که هر چقدر هم که به صورت حرفه ای چشم و سایر قسمت های صورت خود را آرایش کنید، اما پوستی یکدست و صاف نداشته باشید، چهره ای جذاب را تجربه نخواهید کرد. کرم پودرها جزء جدانشدنی محصولات آرایشی و بهداشتی هستند که استفاده از آنها در هنگام آرایش صورت بسیار ضروری و ضروری است. در میان انواع کرم پودر موجود در بازار، برخی از آنها کیفیت بسیار بالایی دارند که با خرید آنها می توانید از مزایا و ویژگی های مختلف آنها بهره مند شوید. بنابراین شناخت بهترین کرم پودرهای دنیا می تواند به شما در انتخاب کمک کند.

البته این نکته را فراموش نکنید، کرم پودر انتخابی باید علاوه بر ویژگی های محصول بر اساس نوع پوست نیز انتخاب شود. زیرا ممکن است یک کرم پودر برای پوست های چرب مناسب باشد اما همین کرم پودر برای افرادی که پوست خشک دارند مناسب نیست. به عنوان مثال کرم پودرهایی که برای پوست های خشک طراحی و تولید می شوند دارای چربی بالایی در فرمولاسیون خود هستند که باعث می شود افراد دارای پوست چرب نتوانند از آنها استفاده کنند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با چند مدل از بهترین کرم پودرهای دنیا آشنا شوید.

کرم پودر رنگ فرش بر پایه آب Chanel

اگر بخواهیم لیستی از بهترین کرم پودرهای دنیا را ارائه کنیم، کرم پودر شانل واتر فرش تینت قطعا اولین انتخاب در این لیست خواهد بود. کرم پودر شانل Water Carpet Tint دارای بافت ژلی با ذرات ریز رنگدانه است که جلوه ای درخشان، سالم و طبیعی به پوست می دهد. این کرم پودر پوششی سبک تا متوسط ​​برای پوست ایجاد می کند. 75 درصد فرمولاسیون آن از عناصر مرطوب کننده تشکیل شده است که پوست را طراوت می بخشد و پوست را تا 8 ساعت آبرسانی می کند. برای استفاده ابتدا مقداری کرم پودر را پشت دست خود بزنید و رنگدانه ها را با برس مخلوط کنید و سپس کرم پودر را به صورت خود بزنید. این کرم هم برای پوست های خشک و هم برای پوست های چرب قابل استفاده است.

بهترین کرم پودر

بهترین کرم پودر

کرم پودر تراکوتا جدید گرلین

نوبت به معرفی دومین گزینه بعد از کرم پودر شانل واتر فرش تینت رسیده که کرم پودری متفاوت است. کرم پودر تراکوتا گرلن روی پوست مانند یک پودر سبک است و مانند یک کرم پودر کامل 95 درصد مشتقات آن از عناصر طبیعی از جمله روغن آرگان تشکیل شده است. ماندگاری این کرم پودر 24 ساعته و خاصیت مرطوب کنندگی دارد و اثر طراوت خود را در طول روز حفظ می کند و همچنین می توان گفت که بافت بسیار سبکی دارد که گویی هیچ آرایشی روی پوست خود ندارید. فرمول سبک آن به خوبی جذب پوست می شود و پوشش متوسط ​​تا کامل دارد. دانه های پودری موجود در فرمول این کرم پودر بلافاصله جلوه ای مات، براق و طبیعی به پوست می بخشد و رنگدانه های جذب کننده نور به گونه های شما درخششی نرم و با طراوت می بخشد.

بهترین کرم پودر

بهترین کرم پودر

کرم پودر Dior Forever

آخرین کرم پودری که پیشنهاد می کنیم کرم پودر Dior Forever است که به نوعی می توان آن را کرم پودری جذاب و در عین حال حرفه ای دانست. کرم پودر Dior Forever جلوه ای عالی به آرایش شما می دهد و تا 24 ساعت روی پوست ماندگاری دارد. 86 درصد از این کرم حاوی مواد مراقبت از پوست است که پوست را آبرسانی می کند، به آن اجازه تنفس می دهد و ظاهر پوست را روز به روز بهبود می بخشد. در ضمن این کرم پودر در گرما، رطوبت و حین ورزش تست شده است تا در طول روز اثری مات و طبیعی داشته باشد و از براق شدن پوست جلوگیری کند. رنگ پوست را یکدست می کند و ظاهر منافذ را به حداقل می رساند. با SPF 35 از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت می کند.

بهترین کرم پودر

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.