افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

ما سلاح هایی با عواقب جدی داریم.

  • کد خبر : 370914
ما سلاح هایی با عواقب جدی داریم.

آفتاب نیوز: سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفت وگو با اسکای نیوز به زبان عربی مواضع سیاسی و نظامی کرملین را در خصوص تحولات جاری در جنگ اوکراین و جنگ در سرزمین های اشغالی تشریح کرد. به گزارش الیوم روسیه، سرگئی لاوروف در گفتگو با شبکه عربی اسکای نیوز در پاسخ به سوال […]

آفتاب نیوز:

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفت وگو با اسکای نیوز به زبان عربی مواضع سیاسی و نظامی کرملین را در خصوص تحولات جاری در جنگ اوکراین و جنگ در سرزمین های اشغالی تشریح کرد.

به گزارش الیوم روسیه، سرگئی لاوروف در گفتگو با شبکه عربی اسکای نیوز در پاسخ به سوال این شبکه انگلیسی در مورد احتمال استفاده روسیه از سلاح هسته ای علیه دشمنان خود گفت: هیچکس خواهان جنگ هسته ای نیست.

لاوروف در یک تهدید ضمنی علیه متحدان غربی اوکراین افزود: مسکو دارای تسلیحات آماده رزم است و در صورت استفاده، عواقب ناگواری برای شرکای نظامی کی‌یف در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به خطوط قرمز روسیه به متحدان غربی اوکراین اعلام کرد که امیدواریم این هشدارها با هوشمندی تصمیم گیرندگان به خوبی درک شود.

وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد: من می گویم اگر فردا آنچه از شما می خواهم انجام ندهید، دکمه قرمز را فشار می دهیم، مطمئنم در چنین شرایطی کسانی که تصمیم می گیرند ایده دارند و ما چه هستیم. در مورد آن صحبت کنید، هیچ کس جنگ هسته ای نمی خواهد، ما بارها آن را گفته ایم.

این مقام روسی در بخشی دیگر از بیانیه خود درباره تشدید تنش میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی گفت: هدف از تحریک حزب‌الله با انفجار دستگاه‌های ارتباطی (پیجرها) در لبنان، کشاندن آمریکا به درگیری است. اجتناب ناپذیر است.”

سرگئی لاوروف درباره موضع کرملین در قبال جنگ غزه افزود: مهمترین اولویت در حال حاضر دستیابی به آتش بس در غزه و سرزمین های فلسطینی و از سرگیری کمک های بشردوستانه مورد نیاز آوارگان است تا «مذاکرات بر سر ایجاد دولت فلسطین می تواند آغاز شود.”

وی تاکید کرد که خشونت در منطقه بدون تشکیل کشور مستقل فلسطین پایان نخواهد یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.