افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

ما سبک های مختلف کابینت را ارائه می دهیم / هر آشپزخانه ای مدل خود را می خواهد، ابتدا آن را اینگونه اندازه بگیرید

  • کد خبر : 257585
ما سبک های مختلف کابینت را ارائه می دهیم / هر آشپزخانه ای مدل خود را می خواهد، ابتدا آن را اینگونه اندازه بگیرید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- کابینت ها اسکلت هر آشپزخانه ای محسوب می شوند و دقیقا به همین دلیل باید زمان زیادی را برای انتخاب متریال، رنگ و طرح آن ها صرف کنیم. معمولا زنان ایرانی در هر کجای دنیا که هستند به دلیل خلق و خوی ایرانی که در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- کابینت ها اسکلت هر آشپزخانه ای محسوب می شوند و دقیقا به همین دلیل باید زمان زیادی را برای انتخاب متریال، رنگ و طرح آن ها صرف کنیم. معمولا زنان ایرانی در هر کجای دنیا که هستند به دلیل خلق و خوی ایرانی که در ذات خود دارند، همچنان می خواهند در خانه های خود تجمل داشته باشند. در مجموع تجمل در ریشه و خون ما ایرانی هاست و طراحی سنتی خانه و جزییات اجزا را دوست داریم. کمد لباس ها هم خیلی عقب نیستند و مطمئناً نقش بسیار مهمی در زیباسازی خانه ما دارند. یک زن خانه دار بیشتر ساعات خود را در این فضا می گذراند، بنابراین زیبایی یا زشتی آن برای او بسیار مهم است.

کابینت اجزای اساسی آشپزخانه است و در واقع باید گفت که اگر کابینت نباشد، اصل آشپزخانه بی معناست. انتخاب طرح و رنگ و البته جنس مبلمان آنقدر مهم است که باید کمی در مورد آن تحقیق کنید. این اشتباه را قطعا کسانی مرتکب می شوند که از روی احساسات رفتار می کنند و وقتی می بینند این یا آن خانه این یا آن مبلمان را دارد برای خانه خودشان هم می خرند! در حالی که انتخاب کابینت باید به فضای موجود و سبک دکوراسیون کلی خانه بستگی داشته باشد وگرنه چندان هماهنگ و زیبا به نظر نمی رسد. کابینت ها از نظر طراحی و زیبایی انواع مختلفی دارند که در این مقاله قصد داریم با آنها آشنا شویم.

سبک کابینت نئوکلاسیک

در واقع سبک نئوکلاسیک ترکیبی از ظرافت کابینت های کلاسیک است که با رنگ های خنثی سبک مدرن ظاهری بسیار زیبا در کابینت ایجاد می کند. یکی از پرطرفدارترین طرح ها، کابینت های نئوکلاسیک است که به دلیل ظاهر زیبا و یکدست خود به چشم می خورد. کابینت های نئوکلاسیک را می توان از ممبران یا پی وی سی ساخت، اما هسته ها معمولاً از ام دی اف ساخته می شوند.

معرفی سبک های کابینت.

سبک کابینت کلاسیک

کابینت های کلاسیک مانند این که معمولا ظرافت و پیچیدگی زیادی دارند در کنار رنگ های گرم و دلنشینی که زیبایی فضای آشپزخانه را متعادل می کند. در این سبک از کابینت ها معمولاً می توان حکاکی و ریز بافی را مشاهده کرد که از ویژگی های این نوع کابینت است. نکته قابل توجه در مورد این سبک از کابینت این است که اغلب برای خانه های لوکس طراحی شده و به دلیل چنین کنده کاری هایی از چوب خام با رنگ هایی مانند پلی اورتان ساخته شده است. فراموش نکنید که این سبک به دلیل ظاهری که دارد ایجاب می کند که سایر قسمت های خانه نیز به همین صورت ساخته شود و به عبارت ساده تر، بقیه دکوراسیون خانه را باید کلاسیک کنید!

معرفی سبک های کابینت.

سبک کابینت مدرن

امروزه بیشتر افراد برای مدل و نامی که سبک مدرن دارد سراغ آن می روند، زیرا فکر می کنند جدیدترین است. به همین دلیل کابینت ها فاصله زیادی ندارند و بهتر است آشپزخانه از این سبک پیروی کند. کابینت های مدرن به طور کلی ساده هستند، از خطوط مستقیم پیروی می کنند و هیچ جزئیاتی ندارند. کابینت های سبک مدرن بیشتر از پلی اورتان و هایگلاس ساخته می شوند، زیرا ظاهری شفاف و رنگ روشن دارند که فضای خانه و آشپزخانه را بازتر نشان می دهد.

معرفی سبک های کابینت.

سبک کابینت روستیک

افرادی هستند که به آشپزخانه های مدرن روستایی علاقه مند هستند. در اینجا سبک روستیک را به شما پیشنهاد می کنیم، اولین و مهمترین عنصر این سبک استفاده از چوب خام و طبیعی است. به همین دلیل، برای رسیدن به این سبک ممکن است مجبور باشید هزینه زیادی بپردازید و از سوی دیگر، پالت رنگ این چوب ها معمولاً رنگ چوب با تناژهای روشن تا تیره است.

معرفی سبک های کابینت.

سبک کابینت بوهمی

به طور کلی سبک بوهمی ترکیبی از فرهنگ ها و هنرهای مختلف است زیرا برگرفته از سبک زندگی کولی است. به همین دلیل سبک کابینت بوهمی نیز دارای اشکال، رنگ ها و طرح های متفاوتی است ضمن اینکه تزیینات و ظرافت های زیادی در ظاهر آن به چشم می خورد. از طرف دیگر، از آنجایی که سبک بوهمی باید با طبیعت مرتبط باشد، می توانید از متریالی مانند چوب رنگ روشن استفاده کنید. بازی با رنگ ها می تواند کابینت ها را به این سبک نزدیک کند.

معرفی سبک های کابینت.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=257585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.