افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

ما در فصل نقل و انتقالات بازیکن جذب می کنیم – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 146240
ما در فصل نقل و انتقالات بازیکن جذب می کنیم – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

محمد ربیعی در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران استان اصفهان در بازی های آسیایی پاراآسیایی هانگژو وی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به دعوت جواد محمدی مدیرکل ورزش اصفهان و دوستانی که چندین بار با من تماس گرفتند به این مراسم آمدم. وی در خصوص شرایط تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: پروژه ذوب […]

محمد ربیعی در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران استان اصفهان در بازی های آسیایی پاراآسیایی هانگژو وی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به دعوت جواد محمدی مدیرکل ورزش اصفهان و دوستانی که چندین بار با من تماس گرفتند به این مراسم آمدم.

وی در خصوص شرایط تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: پروژه ذوب آهن را به نقطه خاصی رسانده ایم و هدف این است که به مرور جلو برویم و برنامه های خود را در تیم اجرایی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا محمدرضا حسینی در نیم فصل دوم به تیم ذوبی ها می پیوندد یا خیر، گفت: طبیعی است که در فصل نقل و انتقالات روی نقاط ضعف تیم کار شود. پنجره نقل و انتقالات قبل از فصل عادی ما از خودمان جلو افتادیم و در حال حاضر دو بازیکن مصدوم داریم که باید جای آنها را در تیم بگیریم. محمدرضا حسینی در ابتدای فصل مصدوم شد اما شرایط بهتری دارد، با تیم ما تمرین می کند و باید ببینیم چه می شود.

ربیعی با بیان اینکه به دنبال جذب بازیکنان داخلی و خارجی هستیم، گفت: مدیریت باید در مورد بودجه باشگاه صحبت کند، تیم ما با محدودیت بودجه ای که فدراسیون تعیین کرده فاصله دارد و از هیات مدیره می خواهیم آنچه لازم است را تامین کند. بودجه.

و افزود: برنامه اردوی خود را برای نیم فصل دوم به باشگاه اعلام کردیم. این هفته با پیکان بازی داریم که تیم خوب و منسجمی است. ما همچنین باید با آمادگی روحی و فنی به مصاف این تیم برویم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.