افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

ما در دفاع از تمامیت ارضی خود تردیدی نداریم

  • کد خبر : 412147
ما در دفاع از تمامیت ارضی خود تردیدی نداریم

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با وزیر امور خواجه انگلیس، خواستار توقف حمایت های نظامی و سیاسی از رژیم صهیونیستی شد و تاکید کرد که ایران از اعمال ذاتی و قانونی خود دریغ نخواهد کرد. حق دفاع از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی خود. آفتاب نیوز: دیوید لمی وزیر امور خارجه […]

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با وزیر امور خواجه انگلیس، خواستار توقف حمایت های نظامی و سیاسی از رژیم صهیونیستی شد و تاکید کرد که ایران از اعمال ذاتی و قانونی خود دریغ نخواهد کرد. حق دفاع از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی خود.

آفتاب نیوز:

دیوید لمی وزیر امور خارجه انگلیس عصر یکشنبه 15 آبان 1403 طی تماس تلفنی با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.

عراقچی با تشریح مواضع کشورمان در قبال اقدام تهاجمی رژیم صهیونیستی علیه چند مرکز نظامی و دفاعی ایران، خواستار توقف حمایت های نظامی و سیاسی از رژیم صهیونیستی شد و تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران در حال استفاده از حق ذاتی و قانونی خود است. دفاع از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی خود بر اساس اصول پذیرفته شده حقوق بین الملل و منشور ملل متحد تردیدی نخواهد داشت.

وزیر امور خارجه همچنین بر لزوم اقدام فوری جامعه جهانی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی که در واقع در راستای جنایات رجب در غزه و لبنان است، تاکید کرد. و خواستار اقدامات عاجل برای پاسخگویی رهبران رژیم اسرائیل و پایان دادن به نسل کشی و کشتار در غزه و لبنان شد.

همچنین دیوید لامی وزیر امور خارجه انگلیس در این گفت و گوی تلفنی با اشاره به شرایط التهابی منطقه بر لزوم خویشتن داری از سوی همه طرف ها برای دستیابی به نتایج تلاش های کنونی برای کاهش تنش و جلوگیری از گسترش جنگ تاکید کرد. و بی ثباتی در منطقه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.