افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

ما در دفاع از این کشور تردیدی نداریم و دستمان بسته نیست – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 406187
ما در دفاع از این کشور تردیدی نداریم و دستمان بسته نیست – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترمحمدجواد ظریف در نشستی با عنوان «جامعه توانمند یک دولت مقتدر» در مرکز مطالعات راهبردی با حضور نمایندگان تشکل های مردم نهاد با اشاره به اینکه در شرایط کنونی بیش از هر چیز به همبستگی مسالمت آمیز نیاز داریم، ادامه داد: ال در عین حال شک نداریم که از مرزوبوم و […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترمحمدجواد ظریف در نشستی با عنوان «جامعه توانمند یک دولت مقتدر» در مرکز مطالعات راهبردی با حضور نمایندگان تشکل های مردم نهاد با اشاره به اینکه در شرایط کنونی بیش از هر چیز به همبستگی مسالمت آمیز نیاز داریم، ادامه داد: ال در عین حال شک نداریم که از مرزوبوم و ارزش های خود دفاع نمی کنیم و البته دستمان در این زمینه بسته نیست.

ظریف با اشاره به نقش بی بدیل سازمان های مردم نهاد برای توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور گفت: سازمان های مردم نهاد در واقع نمایندگان مردم هستند که ولی امر دولت هستند، جایگاه بالاتری دارند. . بیش از شرکا، و می تواند تضمین کند که دولت ها در جهت اراده مردم حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم دغدغه ها و دغدغه های شما را به گوش مسئولان کشور برسانیم، افزود: یکی از کارهایی که در معاونت راهبردی و مرکز بررسی های راهبردی انجام می دهیم، تهیه بسته های سیاستی و در دسترس قرار دادن آنهاست. از مسئولان اگر خود شما موافق مشارکت در تهیه بسته خط مشی مربوط به سازمان های مردم نهاد هستید، یکی از جلسات تهیه بسته سیاستی را در این پیوست به خط مشی تهیه شده توسط شما اختصاص می دهیم.

معاون راهبردی رئیس جمهور همچنین گفت: سازمان های مردم نهاد نباید به خواسته های خود محدود شوند بلکه می توانند بهترین نقش نظارتی و پیگیری را ایفا کنند. یکی از وظایفی که در این معاونت به آن متعهد شده‌ایم پیوند مردم و دولت است و مهم‌تر از همه این است که سازمان‌های مردم نهاد در تدوین سیاست همکاری با دولت پیشقدم و پیشقدم شوند. .

وی بیان کرد: سازمان ها تشکل مردمی برتر از شریک دولتی است و در واقع آنها ذینفعانی هستند که نماینده مردم هستند و از این طریق می توانند ما را از بیراهه شدن باز دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.