افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

ما در تلاش برای برقراری آتش بس هستیم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 395307
ما در تلاش برای برقراری آتش بس هستیم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واع، محمد شیعه السودانی نخست وزیر عراق و عباس عراقچی وزیر امور خارجه عراق با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند و روابط دوجانبه و تحولات منطقه و جهان را بررسی کردند. نخست وزیر عراق در این نشست اولویت های دولت کنونی عراق در خصوص اوضاع منطقه را توقف […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واع، محمد شیعه السودانی نخست وزیر عراق و عباس عراقچی وزیر امور خارجه عراق با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند و روابط دوجانبه و تحولات منطقه و جهان را بررسی کردند.

نخست وزیر عراق در این نشست اولویت های دولت کنونی عراق در خصوص اوضاع منطقه را توقف تجاوزات صهیونیست ها به غزه و لبنان، جلوگیری از گسترش دامنه نبرد توسط صهیونیست های غاصب اعلام کرد. . رژیم، از تلاش های انجام شده در این راستا حمایت کرده و امنیت کمک های بشردوستانه به مردم غزه و لبنان را تضمین کند.

السودانی افزود: عراق با همکاری شرکای بین المللی و دوستان خود به ویژه کشورهای عضو اتحادیه اروپا هر کاری که ممکن است برای برقراری آتش بس انجام خواهد داد.

نخست وزیر عراق تصریح کرد: دولت عراق پیش از این بارها درباره برنامه های رژیم (صهیونیستی) برای گسترش جنگ هشدار داده است. این موضوع برای همه دوستان روشن شده و به هدف خصمانه هودایی علیه جامعه جهانی تبدیل شده است.

السودانی تاکید کرد: تلاش های عراق برای جلوگیری از گسترش درگیری ها در نهایت به نفع امنیت ملی عراق، امنیت منطقه و حفظ ثبات ملت های آن است.

از سوی دیگر، به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، وزیر امور خارجه کشورمان نیز از مواضع عراق برای آرام کردن اوضاع و اقدامات این کشور برای کمک رسانی به آسیب دیدگان فجایع غزه و لبنان قدردانی کرد.

عراقچی در ادامه تاکید کرد: جلسه من برای هماهنگی بیشتر تلاش ها و رایزنی ها در خصوص پیشرفت شرایط برگزار شد. ایران با تلاش های عراق برای جلوگیری از گسترش جنگ موافق است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.