افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

ما در آستانه جنگ جهانی سوم هستیم!

  • کد خبر : 395316
ما در آستانه جنگ جهانی سوم هستیم!

به گزارش بازار، رئیس جمهور سابق و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا می گوید که سیاست های دولت کنونی واشنگتن آمریکا را در آستانه ورود به جنگ جهانی سوم قرار داده است. به گزارش راشاتودی، دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا بار دیگر به جو بایدن رئیس جمهور فعلی […]

به گزارش بازار، رئیس جمهور سابق و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا می گوید که سیاست های دولت کنونی واشنگتن آمریکا را در آستانه ورود به جنگ جهانی سوم قرار داده است.

به گزارش راشاتودی، دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا بار دیگر به جو بایدن رئیس جمهور فعلی این کشور حمله کرد و گفت: سیاست های دولت بایدن آمریکا را در شرایط خطرناکی قرار داده است، بنابراین در یک ضرب الاجل در چند ماه دیگه جنگ جهانی سوم شروع میشه!

ترامپ که در گردهمایی تبلیغاتی خود در کالیفرنیا یکی از پایگاه های حزب دموکرات به شمار می رفت، اظهار داشت که اکثریت قریب به اتفاق جامعه آمریکا معتقدند که این کشور در مسیر درستی نیست.

وی با اشاره به اینکه دغدغه مهم تری دارد، افزود: ما مشکل داریم. در واقع من نگران سه ماه آینده هستم. من نگرانم که به خاطر کسانی که در (دولت) هستند، کار ما به جنگ جهانی (دیگری) منجر شود.

ترامپ همچنین اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات 5 نوامبر، “اقدام فوری انجام خواهد داد و بلافاصله ایالات متحده و مردم کالیفرنیا را از شکست های وحشتناک کامالا هریس (نامزد دموکرات) نجات خواهد داد.

رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به اولین دوره ریاست جمهوری خود تصریح کرد: در آن مدت کشور را امن نگه داشتم و خبری از جنگ نبود. من تو را از جنگ دور می کنم. من به جنگ در اوکراین پایان می دهم، هرج و مرج در خاورمیانه را متوقف می کنم و از جنگ جهانی سوم جلوگیری می کنم.

ترامپ بارها مدعی شده است که در صورت پیروزی در انتخابات، ظرف 24 ساعت به جنگ اوکراین پایان خواهد داد. هریس که حامی سرسخت اوکراین است، از ترامپ انتقاد کرده و گفته است که او اساسا کیف را به روسیه خواهد داد.

مسکو نسبت به وعده های انتخاباتی ترامپ و شعارهای صلح ابراز تردید کرده است، به طوری که دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: “فکر نمی کنم عصای جادویی وجود داشته باشد که بتواند یک شبه به جنگ پایان دهد.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.