افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

ما خواهان جنگ با ایران نیستیم. پاسخ ما تنش نخواهد بود.

  • کد خبر : 192553
ما خواهان جنگ با ایران نیستیم.  پاسخ ما تنش نخواهد بود.

آفتاب نیوز: جان کربی، هماهنگ کننده امور استراتژیک در شورای امنیت ملی کاخ سفید، چهارشنبه شب به وقت تهران، در خصوص کشته شدن سه آمریکایی و زخمی شدن ده ها تن در اردن، گفت که واشنگتن تمام تلاش خود را برای دستگیری عاملان حمله اخیر انجام خواهد داد. در اردن وی افزود: پشت حمله اخیر […]

آفتاب نیوز:

جان کربی، هماهنگ کننده امور استراتژیک در شورای امنیت ملی کاخ سفید، چهارشنبه شب به وقت تهران، در خصوص کشته شدن سه آمریکایی و زخمی شدن ده ها تن در اردن، گفت که واشنگتن تمام تلاش خود را برای دستگیری عاملان حمله اخیر انجام خواهد داد. در اردن

وی افزود: پشت حمله اخیر در اردن، مقاومت اسلامی عراق بود که چند گروه را شامل می شود. ما در زمان مناسب به حمله اخیر در اردن پاسخ خواهیم داد و اوضاع را رصد خواهیم کرد.

کربی ادامه داد: ما به گفته های تیپ های حزب الله عراق اعتماد نداریم و آنها تنها گروهی نیستند که به نیروهای آمریکایی حمله می کنند.

گفتنی است روز گذشته برخی از گروه های مقاومت اسلامی عراق اعلام کردند که حملات خود علیه نیروهای آمریکایی را متوقف می کنند.

وی گفت که ایالات متحده به دنبال جنگ با ایران یا جنگ گسترده تر در منطقه نیست.

هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که مشاور امنیت ملی آمریکا امروز با وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی درباره پرونده کمک و گروگان ها رایزنی کرد.

وی در ادامه افزود: هدف از تمدید آتش بس از بین بردن حداکثر تعداد گروگان ها است و ما همچنان در حال مذاکره بر روی این موضوع هستیم.

جان کربی تاکید کرد که مذاکراتی که ما در مورد آتش بس و گروگان ها انجام می دهیم سازنده است و معتقدیم در مسیر درستی پیش می رود.

پاسخ ما تنش نخواهد بود.

متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده نیز اعلام کرد که این کشور به دنبال پاسخی نیست که منجر به افزایش تنش در واکنش به قتل سه سرباز آمریکایی در اردن شود.

میلر در نشست خبری در پاسخ به این سوال که واکنش آمریکا به حمله به نیروهای آمریکایی در اردن که منجر به کشته شدن سه تن از نیروهای این کشور شد، چگونه بود، گفت: پاسخ ما باعث تنش نخواهد شد.

مقاومت اسلامی عراق بعدازظهر یکشنبه مسئولیت حمله به پایگاه آمریکایی «برج 22» در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن را بر عهده گرفت که در آن 3 نظامی آمریکایی کشته و دست کم 40 نفر زخمی شدند. .

میلر درباره احتمال تشکیل کشور فلسطین نیز گفت: ما در حال بررسی بسیاری از گزینه ها و گفتگو با شرکای خود در منطقه و در داخل دولت آمریکا هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.