افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

ما خواستار اخراج اسرائیل از کمیسیون زنان سازمان ملل هستیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 228221
ما خواستار اخراج اسرائیل از کمیسیون زنان سازمان ملل هستیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه شرکت در کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل متحد در نیویورک. درست شد: امر ما خواهان اخراج اسرائیل از کمیسیون سازمان ملل متحد در مورد وضعیت زنان خواهیم بود. وی افزود: در پی وخامت اوضاع در نوار غزه، امیدواریم کشورها […]

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه شرکت در کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل متحد در نیویورک. درست شد: امر ما خواهان اخراج اسرائیل از کمیسیون سازمان ملل متحد در مورد وضعیت زنان خواهیم بود.

وی افزود: در پی وخامت اوضاع در نوار غزه، امیدواریم کشورها به اتحادی برای محکوم کردن “رژیم اشغالگر اسرائیل” در بخش زنان دست یابند و انشاالله موضوع اخراج اسرائیل از اسرائیل مطرح خواهد شد. کمیسیون وضعیت زنان و انجام خواهد شد.

خزعلی ادامه داد: قاعدتا کشورها گزارشی از وضعیت زنان ارائه می دهند و ما نیز از وضعیت زنان در ایران و همچنین وضعیت زنان در جامعه جهانی و مشکلاتی که با آن مواجه هستند به ویژه وضعیت غزه گزارش خواهیم داد. . کشتار و گرسنگی که در غزه به دلیل محاصره و جنایات جنگی در حال وقوع است.

وی گفت: امیدواریم کشورها در این زمینه به اتحاد برسند و بتوانند این عنصر خطرناک و این رژیم اشغالگر در بخش زنان را محکوم کنند.

خزعلی در پاسخ به سوالی درباره پایان عضویت ایران در کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل متحد در سال 1402 و پس از ناآرامی های ایران و احیای عضویت ایران در این کمیسیون، گفت: اقدامات اولیه را انجام داده ایم و انشاالله پیگیر عمل خواهد شد. به صورت غیرقانونی و خارج از رویه های معمول حقوقی و بین المللی که در سال گذشته انجام شد، عزت ایران اعاده می شود و امیدواریم با همکاری کشورها آکوسوک به نتیجه برسند

معاون رئیس جمهور در تشریح برنامه ها و اهداف سفر خود به نیویورک گفت: در شصت و هشتمین نشست کمیسیون وضعیت زنان که از فردا 20 اسفندماه در مقر سازمان ملل متحد برگزار می شود، سخنرانی خواهد کرد. 2024، مربوط به مارس 1402.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=228221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.