افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
2

ما توطئه آمریکا برای تجزیه ایران، عراق و سوریه را خنثی کردیم.

  • کد خبر : 297425

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: جبهه مقاومت توطئه ها و نقشه های تجزیه طلبانه آمریکا در خاورمیانه را خنثی کرد. گزارش کردن خبرگزاری رادیو، سردار فلاح زاده در یادمان 451 شهید شهرستان کوهدشت در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: تعدادی از شهدای جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس […]

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: جبهه مقاومت توطئه ها و نقشه های تجزیه طلبانه آمریکا در خاورمیانه را خنثی کرد.

***توطئه آمریکا برای تجزیه ایران، عراق و سوریه را خنثی کردیم.

گزارش کردن خبرگزاری رادیو، سردار فلاح زاده در یادمان 451 شهید شهرستان کوهدشت در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: تعدادی از شهدای جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس گمنام شدند و مادران و پدران این شهدا در جدایی از فرزندانشان در آتش سوختند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت افزود: شهدا از نظر قرآن زنده هستند و از خداوند روزی می خورند.

سردار فلاح زاده با اشاره به رشادت های شهدای کوهدشت در دفاع مقدس گفت: سرلشکرها و فرماندهان این شهرستان از رزمندگان عرصه های سخت در دفاع مقدس بودند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر رشادت‌های شهید قدرت الله عبدیان در مقابله با داعش خاطرنشان کرد: این شهید به گفته سید حسن نصرالله سال‌ها تجربه داشت و در جبهه‌های نبرد با رژیم صهیونیستی شجاعانه جنگید تا به مقام شهادت نائل آمد. .

سردار فلاح زاده با اشاره به رشادت های شهید سلیمانی و شهدای مقاومت تصریح کرد: جبهه مقاومت نظم نوین جهانی را به چالش کشید و توطئه آمریکا را که به دنبال تجزیه ایران، عراق و سوریه بود خنثی کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت توطئه ها و نقشه های تجزیه طلبانه آمریکا در خاورمیانه را خنثی کرد، تصریح کرد: این حرکت با تدبیرهای مجاز ائمه انقلاب شکل گرفت.

سردار فلاح زاده درباره وضعیت سوریه در زمان حمله داعش افزود: سه استان در جنوب سوریه به دست داعش افتاده بود و این گروه جنایتکار تا حرم حضرت زینب (س) و حرم حضرت رقیه (س) پیشروی کرده بودند. ص).

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اذعان به حمله داعش به شهرهای بین حمص و دمشق در سوریه تاکید کرد: استان دیرالزور و برخی استان های دیگر این کشور به دست داعش افتاده بود.

سردار فلاح زاده مدعی شد داعش هفت استان عراق را تخریب کرد و گفت: این گروه جنایتکار تا هفت کیلومتری مرز ایران پیشروی کرده بودند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات متعدد داعش خاطرنشان کرد: اوج جنایات این گروه در دیرالزور، المیادین و ابوکمال بود که کودکان بی گناه را سر بریدند و مردم را زنده زنده سوزاندند. و او غرق شد.

سردار فلاح زاده با بیان اینکه رزمندگان جبهه مقاومت به قدرت الهی توکل کردند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با جنایات سخت داعش روبرو شدند و در جبهه مقاومت حماسه آفریدند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه شهید قدرت الله عبدیان شهید مدافع حرم کوهدشتی نقش ماندگاری در مقابله با داعش داشت، تاکید کرد: جبهه مقاومت نقشه آمریکا برای ایجاد خاورمیانه جدید را خنثی کرد. آمریکایی ها و نمایندگان اسرائیل و آمریکا را تحقیر کرد.

سردار فلاح زاده با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، خاطرنشان کرد: این رژیم حدود 200 هزار نفر را قتل عام کرده و جنایتی مشابه نسل کشی صبرا و شتیلا در فلسطین مرتکب شده است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه به زندگی هفت میلیون فلسطینی در اردوگاه ها اشاره کرد و گفت: اسرائیل شش هزار فلسطینی را دستگیر کرد و تعدادی از این افراد سال ها در زندان های این رژیم جنایتکار شکنجه شدند.

سردار فلاح زاده با تاکید بر محاصره مرزهای دریایی و زمینی غزه توسط اسرائیل، اذعان داشت: حماس با کمک جهاد اسلامی به این رژیم جنایتکار حمله کرد و دشمن را آواره کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه چراغ افول آمریکا روشن شده و از نظر نظامی و سیاسی ضعیف شده است، تاکید کرد: این اقدام مرهون رشادت های جبهه مقاومت و رزمندگان شهید است. .

سردار فلاح زاده با اشاره به کمک مالی 14.5 میلیارد دلاری به اسرائیل گفت: آمریکا فرمانده سنتکام را در تل آویو مستقر کرد و ناوهای هواپیمابر را در دریای سرخ و مدیترانه به آب انداخت.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه انصارالله دریای سرخ را به جهنم برای رژیم صهیونیستی تبدیل کرده است، تاکید کرد: موشک های بالستیک ایران نیز پس از شهادت سردار زاهدی و همرزمانش بر پیکر این رژیم جنایتکار اصابت کرد و آنها رفتند. قربانیان مهم .

سردار فلاح زاده پیروزی جبهه مقاومت را برجسته کرد و خاطرنشان کرد: دشمن به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است اما جبهه مقاومت همچنان در برابر رژیم صهیونیستی قدرتمند است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه چراغ فروپاشی رژیم صهیونیستی روشن شده است، تصریح کرد: این رژیم پس از طوفان الاقصی ضعیف شده و جبهه مقاومت بیش از گذشته قدرتمند شده است.

سردار فلاح زاده با اشاره به برکت خون شهدا ادامه داد: بزرگترین ویژگی شهید آیت الله رئیسی خدمت به مردم و خستگی ناپذیر بودن بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=297425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.