افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

ما تلاش می کنیم تمامیت خواهی آمریکا را از بین ببریم.

  • کد خبر : 407230
ما تلاش می کنیم تمامیت خواهی آمریکا را از بین ببریم.

رئیس جمهور کشورمان در دیدار با همتای روسی خود گفت: امیدوارم بتوانیم همکاری های بیشتری برای رسیدن به اهداف مشترک داشته باشیم. امیدواریم در سایه این همکاری ها توتالیتاریسم آمریکا از بین برود و بتوانیم روابط مناسبی داشته باشیم. آفتاب نیوز: مسعود بیزیکیان رئیس جمهور روسیه در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که […]

رئیس جمهور کشورمان در دیدار با همتای روسی خود گفت: امیدوارم بتوانیم همکاری های بیشتری برای رسیدن به اهداف مشترک داشته باشیم. امیدواریم در سایه این همکاری ها توتالیتاریسم آمریکا از بین برود و بتوانیم روابط مناسبی داشته باشیم.

آفتاب نیوز:

مسعود بیزیکیان رئیس جمهور روسیه در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که در حاشیه اجلاس سران کشورهای بریکس در کازان انجام شد، اظهار داشت: در عشق آباد نیز مذاکرات خوبی داشتیم و پس از آن سفر، تفاهم نامه های خود را با روسیه ادامه دادم. همچنین با همکاران خود در مورد دیدارهای امروز با مقامات روسیه صحبت کردیم تا توافقات دو کشور در این نشست مشترک نهایی و امضا شود.

و افزود: به همکارانم گفته ام که هر زمان مشکلی در اجرای توافقات دو کشور پیش آمد، به آنها بگویید که شخصاً برای حل آن پیگیری خواهم کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رابطه ایران و روسیه برای هر دو کشور استراتژیک و سودمند است، خطاب به پوتین گفت: ما می توانیم در چارچوب برجام تعامل سازنده داشته باشیم و از حمایت شما از عضویت در برجام، اوراسیا و شانگهای قدردانی می کنیم. و این روند را با قدرت ادامه خواهیم داد.

پزشکان با اشاره به اجلاس بریکس گفت: موضوعات مطرح شده در این اجلاس بسیار سازنده بود و امیدوارم بتوانیم برای رسیدن به اهداف مشترک همکاری بیشتری داشته باشیم. امیدواریم در سایه این همکاری ها، تمامیت خواهی آمریکا از بین برود و بتوانیم روابط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، علمی و کارشناسی مناسبی داشته باشیم و تفاهم نامه ها را امضا کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.