افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

ما تحت فشار روانی هستیم.

  • کد خبر : 157348
ما تحت فشار روانی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که شرایط برای بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان فراهم نیست. یحیی گل محمدی پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: شرایط بازی واقعاً آماده نبود. نه زمین خوب بود و نه اتفاقاتی که در بازی افتاد. این غیر طبیعی است و […]



سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که شرایط برای بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان فراهم نیست.






گل محمدی:


یحیی گل محمدی پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: شرایط بازی واقعاً آماده نبود. نه زمین خوب بود و نه اتفاقاتی که در بازی افتاد. این غیر طبیعی است و طبیعی نیست. امکان بازی در این زمین وجود ندارد. دو بار عقب افتادیم و شرایط به گونه ای بود که باید جبران می کردیم. در کل شاهد بازی خوبی از سوی بچه ها بودیم. آنها شاید سه یا چهار بار به هدف ما رسیدند و دو بار هم گل بود. جبران در این زمین و جو سخت بود اما بچه ها زحمت کشیدند. ما برای بردن بازی تلاش می کنیم، اما یک سری اتفاقات عجیب و وقفه های طولانی در بازی رخ می دهد و باعث سرد شدن بازی می شود.

وی افزود: فکر نمی کنم استقلالی های خوزستان با توجه به فوتبالی که دارند به دنبال این کارها بروند و اصلا نیازی به این کار ندارند. تساوی نتیجه خوبی برای ما نبود. با توجه به شرایط جدول هدف ما برد بود اما فکر می کنم تیم های بزرگ هم اینجا مشکل داشتند و با اتفاقات بازی را بردند. نمی دانم چرا این همه اتفاق عجیب و نامنظم در لیگ برتر ما رخ می دهد. در ادامه یک سری اتفاقات در بحث داوری افتاد و به قول خودشان باید دو پنالتی به ما می دادند و گلی که زدیم اشتباه بود. من عرببراقی را داور سالمی می دانم و بازی سختی را قضاوت کرد و امیدوارم این حرف ها اشتباه باشد. من به تیم حریف تبریک می گویم و فکر می کنم آنها به هدف خود برای کسب یک امتیاز دست یافتند.

وی با بیان اینکه نمی دانم این زمین (چمن ورزشگاه غدیر اهواز) چگونه تایید می شود، در بیشتر مسابقات لیگ برتر این اتفاق می افتد، خاطرنشان کرد: من قبل از بازی به کیفیت خوب استقلال اشاره کردم و گفتم که لیاقت این موقعیت را ندارد. در مورد بحث فرهنگ سازی، موضوعی اساسی است و باید قبلا روی آن کار می شد، باید در بحث نظارت و امنیت ورزشگاه ها بازنگری شود، در فوتبال ایران این اتفاقات به نظر من قبلا و الان افتاده است. ، کمی بیشتر شده اند و باید این مشکلات ریشه کن و برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره ناکامی تیمش در 9 دیدار اخیر و تنها یک پیروزی در هفته های اخیر توضیح داد: نتایج آن چیزی که انتظار داشتیم نبود و قطعا نتایج خوبی هم نبود. باید در نظر بگیریم که در رقابتی نزدیک بودیم. این متاثر از فرارهای متعدد و مصدومیت و سرماخوردگی بود که وارد تیم شد. با وجود اینکه موقعیت های خوبی در دپارتمان حمله ایجاد کردیم، اما از آنها به خوبی استفاده نکردیم. مثلا در بازی با صنعت نفت در دقیقه 97 گل خوردیم و در بازی با الدیل هم آن پنالتی به ثمر نرسید. این اتفاقات قطعا به تیم فشار می آورد. در هر صورت دوران سختی را پشت سر می گذاریم و سه بازی تا نیم فصل باقی مانده است. نکته مهم کسب حداکثر امتیاز در این سه بازی و ماندن در بالای جدول و ریکاوری خوبی در تعطیلات نیم فصل است. ما یک نیم فصل واقعا سخت را پشت سر گذاشتیم و تعطیلات و اتفاقات زیادی از ابتدای فصل باعث افت تیم شد.

گل محمدی درباره عملکرد نبیل باهویی و گل اولش در پرسپولیس گفت: درباره او زیاد صحبت کردیم و فکر نمی کنم دیگر درباره او صحبت کنیم. هر بازیکنی که به یک تیم می پیوندد نیاز به زمان دارد تا خود را وقف شرایط موجود کند. او امروز اولین گل خود را به ثمر رساند و فکر می کنم می تواند شروع خوبی برای او باشد./تسنیم




۰