افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

ما به دنبال جنگ نیستیم، بلکه از حقوق خود دفاع می کنیم/ به تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ مناسب خواهیم داد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 411956
ما به دنبال جنگ نیستیم، بلکه از حقوق خود دفاع می کنیم/ به تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ مناسب خواهیم داد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود بیشیکیان در جلسه هیات وزیران یکشنبه شب با اشاره به تهاجم اسرائیل به حریم هوایی کشورمان گفت: مردم عزیز ما و نظام جمهوری اسلامی در 45 سال گذشته ثابت کرده اند که هرگز در مقابل هیچ متجاوزی شکست نخواهند خورد. رئیس جمهور با بیان اینکه امروز جنایات رژیم صهیونیستی به […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود بیشیکیان در جلسه هیات وزیران یکشنبه شب با اشاره به تهاجم اسرائیل به حریم هوایی کشورمان گفت: مردم عزیز ما و نظام جمهوری اسلامی در 45 سال گذشته ثابت کرده اند که هرگز در مقابل هیچ متجاوزی شکست نخواهند خورد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز جنایات رژیم صهیونیستی به همه دنیا نشان داده شده است، تصریح کرد: امروز دنیا شاهد آن است. حامیان این رژیم سرنشینی که در بالا آنها آمریکا هستند، از حقوق بشر و آزادی می گویند، اما در مقابل خونریزی ده ها هزار زن و کودک توسط این رژیم وحشی سکوت کرده اند! آیا این کودکان تروریست بودند یا راه غذا و دارو را بر سر مردم مظلوم غزه بستند؟ بخشی از اصول جنگ و جهان متمدن؟

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز وجدان های بیدار در جهان از رژیم صهیونیستی و جنایات این رژیم وحشی متنفرند.

این پزشک در ادامه با تاکید بر حق ایران در پاسخگویی به حمله رژیم صهیونیستی گفت: ما خواستار جنگ نیستیم، بلکه حق طلب هستیم. ملت و ما از کشور خود دفاع خواهیم کرد. به تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ مناسب خواهیم داد.

رئیس جمهور ادامه داد: اگر تجاوزات رژیم صهیونیستی و جنایات آن ادامه یابد، تنش ها گسترش خواهد یافت و ما می دانیم که ایالات متحده اسرائیل را برای این فجایع تحریک می کند. آنها قول دادند که جنگ را با محدودیت های ما تمام کنند، اما به قول خود عمل نکردند.

پزشکان در بخشی دیگر از سخنان خود 4 سرباز را اعلام کردند دفاع ارتش جمهوری اسلامی ایران این حادثه تروریستی را به خانواده ها، ارتش و تمامی نیروهای نظامی کشور تسلیت گفت و تاکید کرد: تفتان اینجانب ضمن تسلیت عمیق خود به خانواده این شهدا و نیروهای انتظامی، از مسئولین مربوطه خواستار مجازات عاملان این جنایت هستم. امیدوارم کشور ما از این بحران ها و طوفان ها به سلامت عبور کند.

رئیس جمهور نیز در جلسه هیات وزیران امروز به ویژه از زحمات سید عباس عراقچی و دیپلماسی فعال وزارت امور خارجه در روزهای اخیر تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.