افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

ما به دنبال جنگ نیستیم، اما از حقوق خود دفاع خواهیم کرد.

  • کد خبر : 411799
ما به دنبال جنگ نیستیم، اما از حقوق خود دفاع خواهیم کرد.

به گزارش رکنا، مسعود پزشکان هیئت وزیران در جلسه بعد از ظهر امروز یکشنبه با اشاره به تهاجم اسرائیل به حریم هوایی کشورمان گفت: مردم عزیز ما و جمهوری اسلامی ایران در طول 45 سال گذشته ثابت کرده اند که هرگز در برابر هیچ متجاوزی شکست نخواهند خورد. رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امروز […]

به گزارش رکنا، مسعود پزشکان هیئت وزیران در جلسه بعد از ظهر امروز یکشنبه با اشاره به تهاجم اسرائیل به حریم هوایی کشورمان گفت: مردم عزیز ما و جمهوری اسلامی ایران در طول 45 سال گذشته ثابت کرده اند که هرگز در برابر هیچ متجاوزی شکست نخواهند خورد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امروز جنایات رژیم صهیونیستی در برابر همه جهانیان به نمایش گذاشته شده است، افزود: امروز دنیا شاهد است که حامیان این رژیم اشغالگر به رهبری آمریکا برای حقوق بشر و آزادی مبارزه می کنند، اما در مقابل کشیده شدن هستند. به زمین و ریختن خون! ده ها هزار زن و کودک توسط این رژیم وحشی ساکت شده اند! این بچه ها تروریست بودند؟ آیا بستن راه غذا و دارو بر مردم مظلوم غزه از اصول جنگ و جهان متمدن است؟

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز وجدان های بیدار در جهان از رژیم صهیونیستی و جنایات این رژیم وحشی متنفرند.

میجیکیان در ادامه با تاکید بر حق ایران در پاسخگویی به حمله رژیم صهیونیستی گفت: ما به دنبال جنگ نیستیم بلکه از حقوق ملت و کشورمان دفاع خواهیم کرد. به تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ مناسب خواهیم داد.

رئیس جمهور ادامه داد: اگر تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی ادامه یابد، تنش ها گسترش می یابد و می دانیم که آمریکا اسرائیل را برای این فجایع تحریک می کند. آنها قول دادند که جنگ را با محدودیت های ما تمام کنند، اما به قول خود عمل نکردند.

پزشکان در بخشی دیگر از سخنان خود شهادت 4 تن از نیروهای دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به خانواده ها، ارتش و تمامی نیروهای نظامی کشور تسلیت گفتند و خاطرنشان کردند: اینجانب نیز حادثه تروریستی تفتان را به خانواده‌های این شهدا و نیروهای پلیس تسلیت می‌گویم و می‌خواهم عاملان این جنایت به سزای اعمالشان برسند. امیدوارم کشور ما از این بحران ها و طوفان ها به سلامت عبور کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیات وزیران نیز از زحمات سید عباس عراقچی و دیپلماسی فعال وزارت امور خارجه در روزهای اخیر تقدیر و تشکر ویژه کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.