افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم

  • کد خبر : 177416
ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم

به گزارش بازار، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سفر خود به ایالت پنسیلوانیا اظهار داشت: من قبلاً پیام خود را به تهران رسانده ام، آنها می دانند که نباید کار تخریبی انجام دهند، به نظر من جمهوری اسلامی باید از درگیری با ایران پرهیز کند. ایالات متحده آمریکا.” انجام می دهد ما هم به […]

به گزارش بازار، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سفر خود به ایالت پنسیلوانیا اظهار داشت: من قبلاً پیام خود را به تهران رسانده ام، آنها می دانند که نباید کار تخریبی انجام دهند، به نظر من جمهوری اسلامی باید از درگیری با ایران پرهیز کند. ایالات متحده آمریکا.” انجام می دهد ما هم به دنبال جنگ با آنها نیستیم».

بایدن همچنین درباره بمباران اخیر یمن توسط ائتلاف آمریکایی-انگلیسی گفت: تا آنجا که من می دانم در جریان این حملات هیچ غیرنظامی آسیب ندیده است.

در عین حال، بایدن بار دیگر اعلام کرد که اگر نیروهای یمنی به حرکت خود در دریای سرخ ادامه دهند و کشتی‌رانی بین‌المللی و تجارت جهانی را تهدید کنند، می‌توان مطمئن بود که دوباره به آنها پاسخ خواهیم داد.

رئیس جمهور آمریکا که پیشتر نام گروه انصارالله یمن را از فهرست گروه های تروریستی آمریکا حذف کرده بود، اما برخلاف اقدام قبلی خود، تصریح کرد: به نظر من آنها یک گروه تروریستی هستند.

این اظهارات بایدن در حالی مطرح شد که پایتخت یمن صبح روز شنبه توسط ائتلاف آمریکایی-بریتانیایی بمباران شد. گزارش های اولیه حاکی از حملات هوایی به فرودگاه صنعا و اطراف آن است و گفته می شود صدای انفجار مهیبی در شمال صنعا، پایتخت یمن شنیده شده است.

شبکه المسیره وابسته به انصارالله یمن گزارش داد که دشمن آمریکایی-انگلیسی صنعا پایتخت این کشور را در چندین حمله هدف قرار داد.

این در حالی است که اطلاعاتی درباره حملات هوایی یا موشکی به فرودگاه بین المللی صنعا و پایگاه الدیلمی منتشر شده است.

در همین راستا، خبرگزاری المیادین اعلام کرد که اطلاعاتی مبنی بر حملات هوایی علیه پایگاه الدیلمی در نزدیکی فرودگاه بین المللی صنعا وجود دارد.

سی ان ان به نقل از یک مقام آمریکایی بار دیگر بمباران یمن را تایید کرد و اعلام کرد که آمریکا حملات بیشتری را در داخل یمن انجام داده است و این بار هدف یک مرکز راداری بوده است. به گفته این مقام آمریکایی، حملات جدید در یمن تاسیسات راداری مورد استفاده یمنی ها را هدف قرار داده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات آمریکایی تایید کرد که ارتش آمریکا حمله دیگری را در یمن انجام داده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که هدف حمله جدید آمریکا در یمن، هدفی بود که تهدید محسوب می شد.

NBC News نیز گزارش داد: حمله جدید به یمن از ناو جنگی نیروی دریایی آمریکا انجام شد. نام این کشتی در گزارش اولیه ذکر نشده بود.

آمریکا و انگلیس در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل بامداد جمعه به مواضع انصارالله در یمن حمله کردند. منابع خبری صبح جمعه گزارش دادند که ارتش ملی یمن در پاسخ به تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به این کشور، یک هدف متعلق به آمریکا را در دریای سرخ هدف قرار داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.