افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

ما به خاطر طارمی به ژاپن می رویم

  • کد خبر : 192635
ما به خاطر طارمی به ژاپن می رویم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریم انصاری فرد بعد از بازی تیم فوتبال ایران مقابل سوریه که با ضربات پنالتی به سود ایران تمام شد، گفت: انرژی ای که مردم در ضربات پنالتی به تیم ملی دادند باعث شد پیروز شویم و دست آنها را بوسیدیم. به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در مورد پنالتی هم […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریم انصاری فرد بعد از بازی تیم فوتبال ایران مقابل سوریه که با ضربات پنالتی به سود ایران تمام شد، گفت: انرژی ای که مردم در ضربات پنالتی به تیم ملی دادند باعث شد پیروز شویم و دست آنها را بوسیدیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در مورد پنالتی هم با اطمینان گفتم علیرضا بیرانوند را داریم که سر و گردن بالاتر است و برنده مسابقه می شویم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: مهدی طارمی به قدری باعث افتخار فوتبال ملی شده که من شخصا دوست دارم ژاپن را شکست دهم.

وی با اشاره به اینکه ایران قبل از تیم 10 نفره توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت ها را به گل تبدیل کند، گفت: بدشانس بودیم و اگر توپ هایمان به گل تبدیل می شد شرایط به این شکل نبود. .

انصاری فرد افزود: تیم های بزرگ در ضربات پنالتی اشتباه می کنند و ما هم از این امر مستثنی نیستیم و یک پنالتی را خوب زدیم.

مهاجم آریس تسالونیکی با اشاره به اینکه یکی از بهترین دروازه بان های آسیا و تاریخ فوتبال ایران را داریم، گفت: در جریان پنالتی به بازیکنان گفتم حتی اگر توپ را شکستند نگران نباشید چون داریم. علیرضا بیرانوند و قطعا یکی دو توپ.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: اولین پنالتی را حتما می زنم.

کریم انصاری فرد با اشاره به اینکه بازی سختی مقابل ژاپن داریم، گفت: خاطره بدی از ژاپن در سال 2019 داریم و واقعا مستحق شکست در آن دیدار نبودیم و قول می دهم در آن دیدار تمام تلاش خود را به کار بگیریم. تا همه بتوانند از آن لذت ببرند.

251 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.