افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
4

ما به توافق برای آزادی زندانیان تحت کنترل حماس نزدیک می شویم

  • کد خبر : 132250
ما به توافق برای آزادی زندانیان تحت کنترل حماس نزدیک می شویم

آفتاب نیوز: معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید تصریح کرد: مذاکرات برای آزادی اسرای صهیونیست به نتیجه نزدیک شده و اختلاف نظرها بین طرفین کاهش یافته است. جان فینر معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه ای با جیک تپر از شبکه سی ان ان گفت: «فکر می کنم که در مذاکرات آزادی زندانیان […]

آفتاب نیوز:

معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید تصریح کرد: مذاکرات برای آزادی اسرای صهیونیست به نتیجه نزدیک شده و اختلاف نظرها بین طرفین کاهش یافته است.

جان فینر معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه ای با جیک تپر از شبکه سی ان ان گفت: «فکر می کنم که در مذاکرات آزادی زندانیان از همیشه به هم نزدیکتر شده ایم». این مذاکرات از مدتی پیش آغاز شده و در برخی زمینه ها اختلاف نظر وجود دارد که کاهش یافته است.

وی از ارائه جزییات مذاکرات خودداری کرد، اما افزود که مقامات به طور مداوم آنها را بررسی می کنند و این مذاکرات همچنان اولویت رئیس جمهور جو بایدن است.

چند روزی است که مقامات آمریکایی گفته اند که حماس و رژیم صهیونیستی در حال نزدیک شدن به توافق برای آزادی اسرا هستند. اما از آغاز این درگیری ها تنها تعداد انگشت شماری از زندانیان آزاد شده اند.

این مذاکرات بین طرف‌ها از جمله رژیم صهیونیستی، حماس و آمریکا با میانجیگری قطر برای دستیابی به توافق بر سر آزادی زندانیان ادامه دارد.

جان فینر در پاسخ به این سوال که به اعتقاد ایالات متحده چند زندانی هنوز زنده هستند، گفت: «ما عدد دقیقی نداریم، اما معتقدیم تعداد قابل توجهی از آمریکایی‌ها وجود دارد. یکی از چالش ها این است که ما در غزه حضور نداریم. ما در تماس مستقیم با حماس نیستیم. ما فقط از طریق واسطه ها پیگیری می کنیم.

وی در پایان افزود: آنچه اکنون می توانم بگویم این است که با اسرائیلی ها در تماس هستیم تا بفهمیم چه اتفاقی می افتد. علاوه بر این، به نظر ما، تشکیلات خودگردان فلسطین تنها نماینده رسمی مردم فلسطین در کرانه باختری است و وقتی صحبت از اداره غزه و کرانه باختری می شود، این سازمان می تواند بخشی از این برنامه باشد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه برای چهل و پنجمین روز به حملات هوایی و توپخانه ای خود علیه نوار غزه ادامه می دهد و از حمله به بیمارستان ها دست بر نمی دارد. در بحبوحه درگیری‌های شدید با مقاومت، صهیونیست‌ها همچنان برای نفوذ به چندین منطقه غزه به ویژه محله الزیتون و میدان جبلیه می‌جنگند، اما مقاومت فلسطین به دفع حملات نیروهای اشغالگر در چند منطقه غزه و خنثی‌سازی ادامه داد. تلاش خودروهای آنها برای پیشروی و ایجاد تلفاتی که در صفوف دشمن باقی مانده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.