افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

ما با هیچ کشوری دشمنی نداریم.

  • کد خبر : 280485
ما با هیچ کشوری دشمنی نداریم.

آفتاب نیوز: رئیس جمهور ترکیه گفت کشورش با هیچ کشوری دشمنی ندارد و به سرزمین هیچکس چشم دوخته است. رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد: ما هیچ دشمنی و تعصبی علیه هیچ کشوری نداریم. ما به سرزمین و حاکمیت کسی اهمیت نمی دهیم. بر اساس گزارش آناتولی، وی تاکید کرد: […]

آفتاب نیوز:

رئیس جمهور ترکیه گفت کشورش با هیچ کشوری دشمنی ندارد و به سرزمین هیچکس چشم دوخته است.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد: ما هیچ دشمنی و تعصبی علیه هیچ کشوری نداریم. ما به سرزمین و حاکمیت کسی اهمیت نمی دهیم.

بر اساس گزارش آناتولی، وی تاکید کرد: آماده گفت و گو و تقویت روابط با همه کسانی هستیم که به منافع ترکیه احترام می گذارند و خواهان گسترش همکاری ها هستند.

اردوغان افزود: هیچ کشوری هدف رزمایش افس-2024 نخواهد بود. رزمایش ما بر اساس یک سناریوی کلی مبتنی بر عملیات حمایت از صلح است. ما این فرصت را داریم که از سیستم های محلی و ملی استفاده کنیم که اخیراً اولین موجودی 33 سلاح، خودرو و سیستم مختلف را معرفی کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات تجاوزکارانه گروه های تروریستی به بهانه همه پرسی علیه تمامیت ارضی کشورمان و سوریه را از نزدیک دنبال می کنیم. ترکیه هرگز اجازه نخواهد داد که یک گروه جدایی‌طلب یک کشور تروریستی کوچک در شمال سوریه و عراق درست در کنار مرزهای جنوبی ما ایجاد کند.

اردوغان گفت: ما به خوبی می دانیم که از طریق این سازمان چه کاری انجام می شود و چه مسابقاتی در منطقه ما برگزار می شود. وقتی صحبت از تمامیت ارضی و امنیت کشورمان می‌شود، به حرف کسی گوش نمی‌دهیم، در مقابل هیچ تهدیدی سر فرود نمی‌آوریم. ما در مبارزه با تروریسم تمام اقدامات لازم را انجام داده ایم و در صورت مواجهه با شرایط مشابه، از انجام هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس جمهور ترکیه افزود: سال گذشته با صادرات 230 نوع محصول به 185 کشور، 5.5 میلیارد دلار درآمد کسب کردیم و 10.24 میلیارد دلار قرارداد امضا کردیم.

اردوغان حمله هوایی به اردوگاه آوارگان را پایان بشریت خواند و گفت: کشتن 36000 نفر (در غزه)، مجروح شدن بیش از 80000 انسان بی گناه، انداختن بمب بر روی غیرنظامیان منتظر غذا جنگ نیست، نسل کشی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=280485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.