افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

ما باید به دنبال بازیکنان آزاد باشیم.

  • کد خبر : 215980
ما باید به دنبال بازیکنان آزاد باشیم.

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، عثمر ویرا بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های «ذوب آهن اصفهان» و «پرسپولیس تهران» در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال افزود: او آی. به نبیل بگو نه “از تلاش های او خسته شده بودم، اما خودش نمی توانست این کار را انجام دهد.” […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، عثمر ویرا بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های «ذوب آهن اصفهان» و «پرسپولیس تهران» در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال افزود: او آی. به نبیل بگو نه “از تلاش های او خسته شده بودم، اما خودش نمی توانست این کار را انجام دهد.” ما خود را با شرایط نقل و انتقالات وفق دادیم و در پنجره نقل و انتقالات کمی کند بودیم و نتوانستیم مهاجم مورد نظرمان را جذب کنیم و حالا باید به دنبال عوامل آزاد بگردید.

وی ادامه داد: پنجره نقل و انتقالات در خدمت شکل دادن به تیم هاست اما ما چهار بازیکن را از دست دادیم با اینکه بازیکن جذب کردیم اما دوست نداشتم عمری و سرلک از تیم بروند و رفتن شهاب انتخاب شخصی او بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پرسپولیس درباره این تیم گفت: ساختار تیم ذوب آهن اصفهان از ابتدای فصل به همین شکل بوده و این تیم سبک بازی خود را حفظ کرده است.

وی افزود: وقتی به بازی های نیم فصل اول ذوب آهن نگاه کردیم متوجه شدیم که این تیم تغییری در شیوه بازی خود نداشته است، این تیم را در چهار بازی اخیر آنالیز کردیم و البته توانستیم این را آنالیز کن . در این زمان بسیار زیاد شرایط کاری.

وی تصریح کرد: ربیعی را می شناسم، مربی ماهری است و بازی فردا برای پرسپولیس مهم است و رقابت نزدیکی با ذوب آهن خواهیم داشت و امیدواریم از فرصت ها استفاده کنیم و برای پیروزی تلاش کنیم.

ویرا افزود: خوشحالم که در اصفهان هستم و بازی فردا مانند سایر دیدارها سخت خواهد بود اما این دیدار گام مثبتی در پیشرفت پرسپولیس است.

وی درباره غیبت بیرانوند در بازی فردا گفت: غیبت دروازه بان اول در همه تیم ها احساس می شود و سعی کردیم به دروازه بان دوم تیم اعتماد به نفس بدهیم و همه تیم ها به او روحیه دادند و باید یادمان باشد همیشه هستند. فرصت های عالی در شرایط سخت بازیکنان را مورد خطاب قرار می دهد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: در مسابقات پیش رو به بازیکنان جدید نیاز داریم و همه آماده بازی هستند و به غیر از بیراوند چند بازیکن جوان خود را داریم که در این سفر همراه ما نیستند.

در حال حاضر پرسپولیس با 17 بازی و 33 امتیاز در رده دوم و ذوب آهن با 16 بازی و 25 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.