افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

ما انواع روش های درمان دندانپزشکی زیبایی برای لبخندی زیبا را ارائه می دهیم.

  • کد خبر : 386254
ما انواع روش های درمان دندانپزشکی زیبایی برای لبخندی زیبا را ارائه می دهیم.

داشتن لبخندی زیبا آرزوی همه ماست. خواسته ای که می تواند اعتماد به نفس ما را افزایش دهد و چهره ما را شادتر و جذاب تر نشان دهد. بنابراین خدماتی به نام دندانپزشکی زیبایی برای شما بسیار مفید خواهد بود. خدماتی که به ما کمک می کند با ارائه طیف وسیعی از درمان های دندانپزشکی […]

داشتن لبخندی زیبا آرزوی همه ماست. خواسته ای که می تواند اعتماد به نفس ما را افزایش دهد و چهره ما را شادتر و جذاب تر نشان دهد. بنابراین خدماتی به نام دندانپزشکی زیبایی برای شما بسیار مفید خواهد بود. خدماتی که به ما کمک می کند با ارائه طیف وسیعی از درمان های دندانپزشکی به لبخندی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم.

این مقاله فرصت مناسبی است تا در مورد بهترین و رایج ترین خدمات دندانپزشکی زیبایی و روش های درمانی صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خدمات دندانپزشکی زیبایی.

دندانپزشکی زیبایی شاخه ای از دندانپزشکی است که به زیباسازی ظاهر لبخند و دندان ها می پردازد. یعنی مجموعه خدماتی که بر روی دندان افراد انجام می شود و منجر به زیباتر شدن لبخند آنها می شود. به عنوان مثال، سفید کردن دندان ها با استفاده از روش های خاص یا اصلاح و درمان ناهنجاری های نامرتب و نامرتب دندان.

برخی از محبوب ترین درمان های زیبایی دندان عبارتند از:

1. ارتودنسی دندان

اولین و مهم ترین راه برای زیباسازی دندان ها، ترمیم آنهاست. یعنی قرار دادن تمام دندان ها در یک جهت و صاف کردن دندان های کج و نامنظم با کمک ارتودنسی دندان. این روش برای افراد در هر سنی قابل انجام است. اما معمولاً در کودکان و نوجوانانی که فک و دندان آنها هنوز در حال رشد است انجام می شود.

2. سفید کردن دندان

سفید کردن دندان که اصطلاح تخصصی آن “سفید کردن دندان” است، یکی از محبوب ترین روش های دندانپزشکی زیبایی است. این روش با سفید کردن دندان هایی که دچار تغییر رنگ و لکه های عمیق شده اند، دندان های شما را درخشان تر می کند.

فواید سفید کردن دندان ها

  • سفید کردن لکه‌ها را از روی دندان‌های شما پاک می‌کند و لبخندی درخشان‌تر به شما می‌دهد.
  • استفاده از بلیچینگ علاوه بر زیبایی، فواید درمانی نیز دارد. زیرا رسوبات دندان را از بین می برد و به جلوگیری از پوسیدگی کمک می کند.

ملاحظات در مورد سفید کردن دندان

  • اگر پوسیدگی، بیماری لثه یا حساسیت دندان دارید، سفید کردن ممکن است برای شما مناسب نباشد.
  • نتایج سفید کردن دندان ها دائمی نیست و دندان ها به مرور زرد می شوند.
  • برخی از افراد پس از سفید کردن دچار حساسیت به سرما و گرما و همچنین تورم لثه می شوند که البته موقتی است و پس از چند روز بهبود می یابد. برای دیدن هزینه سفید کردن دندان کلیک کنید

2. کامپوزیت و لمینت دندان

ما لمینت ها و کامپوزیت های دندان را در یک دسته قرار می دهیم. زیرا هر دو روکش هایی هستند که روی دندان ها قرار می گیرند و می توانند سطح جلوی دندان ها را بپوشانند، عیوب ظاهری آن ها (مانند تغییر رنگ، شکل زشت و اندازه کوتاه یا بلند آن ها) را می پوشانند. اگرچه با وجود این کاربرد مشابه، کامپوزیت و لمینت در چندین زمینه با یکدیگر تفاوت دارند.

به عنوان مثال، لمینت یک لایه نازک از رزین یا سرامیک است که پس از تراشیدن یک لایه نازک از مینای دندان، روی آنها قرار می گیرد. این پوسته بسیار قوی است و عمر بسیار بالایی دارد. برای دیدن هزینه کامپوزیت دندان کلیک کنید

ما انواع روش های درمان دندانپزشکی زیبایی برای لبخندی زیبا را ارائه می دهیم.

مزایای لمینت دندان

  • لمینت ها بسیار نازک هستند و ظاهر بسیار طبیعی دارند.
  • لمینت ها بسیار قوی هستند و می توانند در برابر سایش مقاومت کنند.
  • ضد لک هستند و با گذشت زمان رنگ خود را از دست نمی دهند.
  • طول عمر لمینت دندان بسیار بالا است و می تواند تا 20 سال یا حتی بیشتر دوام بیاورد.

معایب لمینت دندان

  • قیمت بالاتر نسبت به سایر روش های زیباسازی دندان.
  • نیاز به تراشیدن دندان (که فرآیندی غیرقابل برگشت است).
  • حساسیت دندانی به سرما و گرمای غذا و هوا.

مزایای کامپوزیت های دندانی

  • کامپوزیت ارزان تر از لمینت است.
  • در بیشتر موارد برای قرار دادن کامپوزیت نیازی به سوهان زدن دندان ها نیست.
  • کامپوزیت را می توان به راحتی با رنگ دندان های طبیعی تطبیق داد.
  • این ماده قابل تعمیر است.

معایب کامپوزیت دندان:

  • متأسفانه کامپوزیت به اندازه لمینت مقاوم نیست و عمری در حدود 7 سال دارد.
  • قبل از لمینت لکه می کند. بنابراین توصیه می شود از مصرف غذاها و نوشیدنی های رنگی خودداری شود.

3. جراحی لثه و افزایش طول تاج دندان.

این درمان زیبایی دندان برای آن دسته از افرادی است که هنگام لبخند زدن بیشتر دندان های خود را می بینند و به اصطلاح لبخند لثه ای دارند.

جراحی لثه و افزایش طول تاج دندان به اصلاح خط لثه و در معرض دید بیشتر دندان‌ها برای افرادی که لبخند لثه‌ای دارند کمک می‌کند تا لبخند آنها طبیعی‌تر و زیباتر به نظر برسد.

مزایای جراحی افزایش طول تاج دندان

  • دستیابی به لبخندی زیباتر و متقارن‌تر اولین و اصلی‌ترین مزیت جراحی افزایش طول تاج دندان است.
  • افزایش طول تاج می تواند در بهبود سلامت دهان و دندان مفید باشد و دسترسی به دندان های خود را برای مسواک زدن و نخ دندان راحت تر کند.

معایب جراحی لثه و افزایش طول تاج دندان:

  • حساسیت
  • تورم، خونریزی و درد.
  • احتمال رکود لثه.

کدام یک از روش های درمان زیبایی دندان برای من مناسب تر است؟

شما باید بر اساس عوامل مختلفی مانند مشکلات دندانی، بودجه، سبک زندگی و ترجیحات خود، مناسب ترین روش درمان زیبایی را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر به طور طبیعی دندان‌های تمیزی دارید و فقط می‌خواهید دندان‌هایتان کمی سفیدتر شوند، بهتر است از روشی مانند سفید کردن دندان استفاده کنید.

یا به عنوان مثال دیگر، اگر دندان‌های شما تراشه، شکسته و آسیب جزئی دارند، می‌توانید با استفاده از لمینت یا کامپوزیت دندان، ظاهر معیوب آن‌ها را بپوشانید. البته به شرطی که توانایی مراقبت و نگهداری از لمینت های خود را داشته باشید.

ما انواع روش های درمان دندانپزشکی زیبایی برای لبخندی زیبا را ارائه می دهیم.

توصیه می کنیم با یک دندانپزشک آموزش دیده و متخصص در این زمینه مشورت کنید و با کمک او بهترین روش درمانی زیبایی را برای خود انتخاب کنید. دندانپزشک می‌تواند دندان‌های شما را معاینه کند، عکس‌هایی از دندان‌های شما را بررسی کند و مؤثرترین راه را برای زیباسازی دندان‌های شما پیشنهاد کند.

خدمات دندانپزشکی زیبایی در کلینیک دندانپزشکی دکتر بانیانیان

بهترین راه برای دریافت خدمات زیبایی دندان، مراجعه به کلینیک تخصصی و حرفه ای دندانپزشکی است. زیرا طبیعتا مراجعه به یک گروه تخصصی با حضور متخصصان مجرب بهتر از مراجعه به دندانپزشک متفاوت برای هر خدمات دندانپزشکی است.

پیشنهاد می کنیم به کلینیک دندانپزشکی دکتر بنیانیان مراجعه کنید. مجموعه ای تخصصی واقع در پلازا آرژانتین تهران که به دنبال ایجاد لبخندی زیبا و طبیعی برای شما مشتریان عزیز می باشد.

مجموعه دکتر بنیانیان ارائه دهنده کلیه خدمات زیبایی و تجهیزات دندانپزشکی اعم از ارتودنسی، ایمپلنت دندان، کامپوزیت دندان، افزایش طول تاج، جراحی لثه، باندینگ، سفید کردن و … توسط بهترین و حرفه ای ترین متخصصین دندانپزشکی در تهران می باشد تا لبخند را به شما کمک کند. شما نیاز دارید. من همیشه می خواستم.

برای رزرو نوبت می توانید با متخصصین این مجموعه با شماره تلفن 02188539720 تماس بگیرید و یا به آدرس drbonyanian.com مراجعه کنید.

در پایان

داشتن لبخند زیبا و دلنشین نقش اساسی در اعتماد به نفس و روابط اجتماعی افراد دارد. اصلاح طرح لبخند مجموعه ای از درمان های دندانپزشکی است که با هدف بهبود زیبایی و تناسب لبخند شما انجام می شود.

از این روش ها می توان برای اصلاح عیوب مانند نامرتبی دندان ها، تغییر رنگ دندان ها، فاصله بین دندان ها یا لبخند لثه ای استفاده کرد و لبخندی زیبا به شما هدیه داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.