افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

ما از هیچ تلاشی برای جلوگیری از جنگ همه جانبه بین اسرائیل و حزب الله دریغ نخواهیم کرد.

  • کد خبر : 372158
ما از هیچ تلاشی برای جلوگیری از جنگ همه جانبه بین اسرائیل و حزب الله دریغ نخواهیم کرد.

آفتاب نیوز: کربی با بیان اینکه کاخ سفید معتقد است هنوز امکان دستیابی به راه حل دیپلماتیک برای جلوگیری از جنگ همه جانبه بین رژیم صهیونیستی و حزب الله وجود دارد، گفت: ما معتقدیم اسرائیل (رژیم) با حزب الله نمی جنگد و جبهه می گشاید. . تازه در شمال، راه های بهتری برای بازگرداندن امنیت […]

آفتاب نیوز:

کربی با بیان اینکه کاخ سفید معتقد است هنوز امکان دستیابی به راه حل دیپلماتیک برای جلوگیری از جنگ همه جانبه بین رژیم صهیونیستی و حزب الله وجود دارد، گفت: ما معتقدیم اسرائیل (رژیم) با حزب الله نمی جنگد و جبهه می گشاید. . تازه در شمال، راه های بهتری برای بازگرداندن امنیت در امتداد مرز لبنان و بازگرداندن شهرک نشینان به خانه های خود در این منطقه وجود دارد.

اظهارات کربی در حالی بیان می شود که کانال 12 تلویزیون صهیونیستی پیشتر در گزارشی اعلام کرده بود که دولت آمریکا از حمله اسرائیل (رژیم) به لبنان حمایت می کند، اما نسبت به خطر تشدید و گسترش تنش ها هشدار داده بود.

به گزارش این رسانه صهیونیستی، دولت بایدن به رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که نمی خواهد از عملیات پیشگیرانه یا هر اقدامی که منجر به جنگ تمام عیار شود، حمایت کند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: دولت آمریکا نیاز اسرائیل (رژیم) به پاسخگویی به حملات حزب الله را درک کرده است، اما ترجیح می دهد که اسرائیل پاسخ ندهد.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی که از 8 اکتبر 2023 (16 اکتبر 2023) روزانه ضربات سنگینی از حزب الله لبنان دریافت می کند، برای جبران این شکست در اقدامات کوری به غیرنظامیان جنوب این کشور حمله می کند.

حزب الله لبنان حملات علیه غیرنظامیان لبنانی را بی پاسخ نگذاشته و در پاسخ به این جنایات، حملات خود را علیه شهرک های صهیونیست نشین در شمال سرزمین های اشغالی و همچنین مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه تشدید کرده است.

از آغاز عملیات حزب الله در شمال فلسطین اشغالی، تعداد زیادی از شهرک نشینان صهیونیست در این منطقه مجبور به ترک خانه های خود شده اند و بر اساس گزارش رسانه های صهیونیستی، اکثر ساکنان باقی مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می برند. .

مقامات رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست خود در کرانه باختری و نوار غزه و ناتوانی در مقابله با عملیات حزب الله لبنان را تهدید به حمله زمینی کرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.