افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

ما از همه ظرفیت ها برای خدمت به مردم استفاده می کنیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 133623
ما از همه ظرفیت ها برای خدمت به مردم استفاده می کنیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری رودسر ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج مظهر وحدت و ایثار است. وی با بیان اینکه دولت شبانه روز تلاش کرده و برنامه های راهبردی و تکمیل پروژه های ناتمام را در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: ما نیز […]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری رودسر ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج مظهر وحدت و ایثار است.

وی با بیان اینکه دولت شبانه روز تلاش کرده و برنامه های راهبردی و تکمیل پروژه های ناتمام را در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: ما نیز از تمام توان خود در گیلان برای ارائه خدمات مطلوب به مردم استفاده کرده ایم.

عباسی اشتغال شهری و روستایی و مسکن را دو راهکار مهم دولت برشمرد و گفت: دولت علیرغم محدودیت زمین برای ساخت و ساز مسکن، در راستای توسعه زیرساخت های آب، برق و گاز تلاش کرده و ادامه می دهد.

استاندار گیلان با بیان اینکه گیلان با تهدید جمعیتی مواجه است ادامه داد: میانگین جمعیت استان در حال سالمندی است بنابراین همه دستگاه ها باید برای عبور از این چالش تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه راه آهن رشت – خزر و راه آهن آزاد قزوین – رشت به عنوان دو پروژه بزرگ در استان گیلان هستند، افزود: افتتاح این پروژه ها اقتصاد منطقه را متحول می کند و پیش بینی می شود در ماه های آینده به اتمام برسد.

عباسی به بیش از 150 واحد راکد در گیلان که به چرخه تولید بازگشتند اشاره کرد و ادامه داد: در بخش های مختلف از جمله اقتصاد، کشاورزی، دانش بنیان ها و … طبق اسناد قبلی منویات رهبر معظم انقلاب و طرح توسعه کار با سرعتی سریع پیش می رود.

وی با اشاره به حضور مستمر مردم در عرصه های مختلف در دفاع و حمایت از نظام و انقلاب اسلامی، گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر کسانی را که آرزوی آسیب به نظام و نظام را دارند ناامید خواهند کرد. نقشه های آنها را شکست خواهد داد.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=133623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.