افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

ما آماده دفاع از ایران و اجرای تدابیر فرمانده کل قوا هستیم.

  • کد خبر : 355746
ما آماده دفاع از ایران و اجرای تدابیر فرمانده کل قوا هستیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی همیشه قوی، مستحکم و آماده دفاع از کشور و اجرای تدابیر فرمانده معظم کل قوا است. اطلاع رسانی کند خبرگزاری رادیو، سرتیپ شجاع باقی ماند و هواپیماها را در حالت ایستاده نگه داشت تا خلبانان بتوانند ماموریت های خود را به بهترین نحو انجام دهند. فرمانده نیروی هوایی […]

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی همیشه قوی، مستحکم و آماده دفاع از کشور و اجرای تدابیر فرمانده معظم کل قوا است.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری رادیو، سرتیپ شجاع باقی ماند و هواپیماها را در حالت ایستاده نگه داشت تا خلبانان بتوانند ماموریت های خود را به بهترین نحو انجام دهند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: همه شما خلبانان و کارکنان دلاور و دلاور نیروی هوایی باید با کار جهادی و ایمنی کامل در انجام وظایف و مأموریت های خود تدابیر فرمانده معظم کل قوا را به طور کامل اجرا کنید.

امیر سرتیپ واحدی ورزش مستمر، استراحت کافی، توجه به مسائل دینی و معنوی، مطالعه و به روز شدن را از مولفه های اصلی موفقیت یک سرباز عنوان کرد و گفت: علاوه بر رعایت این موارد به نکات امنیتی و حفاظتی در تمامی زمینه ها توجه شود. حفاظت از گفتار، حفاظت از اموال بیت الملال، حفظ نیروی انسانی و حفظ پرندگان در اختیار نیروی هوایی از جمله عوامل موفقیت در اجرای ماموریت های محوله است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: با شما کارکنان غیور نیروی هوایی نشان دادیم که این نیرو همواره مقتدر، ایستاده، آماده دفاع از کشور و اجرای تدابیر فرمانده معظم کل قوا است. رئیس.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=355746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.