افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
10

مایک تیریکو پرده برنامه ریزی فلکس «فوتبال یکشنبه شب» را پس می زند

  • کد خبر : 1509
مایک تیریکو پرده برنامه ریزی فلکس «فوتبال یکشنبه شب» را پس می زند

نظر مایک تیریکو از NBC در مورد اینکه Colts-Cowboys در این هفته حذف نمی شود چیست؟ 1.ما تا زانو در بخش برنامه ریزی انعطاف پذیر برنامه NFL هستیم فوتبال یکشنبه شب. NBC قبلاً در هفته یازدهم هنگامی که Steelers-Bengals را برای Chiefs-Chargers حذف کرد، از انعطاف پذیری استفاده کرد. این شبکه در هفته چهاردهم مجدداً […]



نظر مایک تیریکو از NBC در مورد اینکه Colts-Cowboys در این هفته حذف نمی شود چیست؟

1.ما تا زانو در بخش برنامه ریزی انعطاف پذیر برنامه NFL هستیم فوتبال یکشنبه شب. NBC قبلاً در هفته یازدهم هنگامی که Steelers-Bengals را برای Chiefs-Chargers حذف کرد، از انعطاف پذیری استفاده کرد. این شبکه در هفته چهاردهم مجدداً از انعطاف‌پذیری استفاده خواهد کرد، و ملت را از تماشای یک بازی پربیننده دنور نجات می‌دهد و به جای Broncos-Chiefs، Dolphins-Chargers را پخش می‌کند.

اما NBC یک بازی خشن را این یکشنبه پخش خواهد کرد که کلت های 4-7-1 از 8-3 Cowboys دیدن خواهند کرد. در حالی که اوایل روز تعداد زیادی مسابقه بهتر وجود دارد (تیتان-عقاب، جت-وایکینگ، فرمانده-غول، دلفین-نینرز، رئیس-بنگال)، نمی‌توانید NBC را به خاطر اینکه نمی‌خواهد دالاس را واگذار کند، سرزنش کنید. رتبه بندی ها و قرعه کشی برتر در NFL.

در طول این هفته پادکست رسانه SI، که صبح پنجشنبه افتاد، صدایش را پرسیدم فوتبال یکشنبه شب، مایک تیریکو، اگر ترجیح می دهد با Colts-Cowboys یا یکی از بازی های بهتر در برنامه تماس بگیرد.

تیریکو گفت: “من نمی دانم شطرنج چگونه می تواند کار کند.” به عبارت دیگر، شما هرگز ظاهر دالاس را از دست نخواهید داد، درست است، اما آیا می‌توانید بعداً در سال یکی دیگر از آن‌ها را داشته باشید؟ بنابراین اگر می خواهید دالاس را به طور کامل از دست بدهید، نه.

اما من فکر می‌کنم برای بینندگان، چیزی که فلکس باید برای آن باشد، باید برای مردم خانه باشد، بنابراین شما بازی‌های خوبی در پنجره پربیننده داشته باشید. فکر می‌کنم بازی میامی – سانفرانسیسکو در ساعت 4:05 در یک آخر هفته دوسر CBS، و آن بازی در فاکس به بسیاری از کشور‌ها نمی‌رود، این همان بازیی است که برای طرفداران فوتبال باید در آن دوره اول ببینند. پنجره زمانی آن یکشنبه شب

اما گفتن این جمله، هی، دیدن دالاس برای بار سوم برای من عالی است. من از دیدن آنها بسیار خوشحالم. و من زنده خواهم ماند، تو باید در آن لحظه تصمیم می گرفتی و در آن لحظه کلت ها از یک پیروزی خارج شده بودند. [Jeff] شنبه، فکر کردم که آنها می خواهند به فیلی ببازند. اگر آنها پیتسبورگ را شکست می دادند، در روز شنبه 2-1 می شدند. این داستان نسبتا خوبی است. اما آنها به پیتسبورگ باختند، و ما اینجا هستیم، اما ما هنوز کابوی ها را خواهیم داشت، بنابراین مردم همچنان تماشا خواهند کرد.

از تیریکو پرسیدم که آیا و چگونه از موقعیت‌های انعطاف‌پذیر احتمالی مطلع است.

راب هایلند، تهیه کننده ما، وقتی می شنود چه خبر است، صحبت هایی که با لیگ پیش و پس می رود، چگونه همه قطعات با شبکه های دیگر، با ما، تعداد حضور و همه چیز کار می کنند، من را در جریان نگه می دارد. او گفت. “بنابراین من این احساس را دارم که در حال پایین آمدن است که کدام بازی یا چند بازی برای انعطاف پذیری امکان پذیر است. بنابراین این هفته وقتی با راب صحبت می کنم، در مورد سلام، چند هفته آینده چگونه است؟در کریسمس، ما در خلیج تامپا آریزونا می‌مانیم. آن بازی‌های کریسمس قفل شده‌اند، اما آن هفته‌های دیگر در اطراف آن کمی نوسان دارد.»

Tirico بعداً اضافه کرد: “من در یک سری بازی های دوشنبه شب نشستم که مسابقه بدی بود و این ناامید کننده است. پنجره پنجشنبه، شما نمی توانید کاری انجام دهید. در پنجره دوشنبه، خواهیم دید که چگونه پیش می رود، ببینیم آیا آنها قادر به تغییر آن دو بازی بد هستند یا خیر. یکشنبه شب از آن بهره مند شده است. من فکر می کنم که هواداران برنده واقعی هستند زیرا در پایان روز، شما یک بازی خوب را می بینید و این تنها چیزی است که اهمیت دارد.”

“پنجره دوشنبه” که Tirico به آن اشاره کرد، ESPN برنامه ریزی انعطاف پذیر برای آن است فوتبال دوشنبه شب شروع فصل آینده دیدن نحوه انجام این بازی و دیدن واکنش‌های طرفدارانی که بلیت بازی دوشنبه را دارند که به یکشنبه منتقل می‌شود، جذاب خواهد بود.

سایر موضوعات تحت پوشش Tirico در طول گفتگوی ما در مورد پادکست رسانه SI:

– هر گونه تفاوت بین انجام دادن فوتبال دوشنبه شب و فوتبال یکشنبه شب

– چگونه او بازی ها را هر یکشنبه بعد از ظهر تماشا می کند

– موضع او در مورد نقطه مرجع در طول بازی ها گسترش می یابد و بیش از / کمتر می شود

– او فکر می کند که تام بردی به عنوان یک پخش کننده چگونه خواهد بود

– رسیدگی به موضوعات بحث برانگیز در طول پخش تلویزیونی بازی

می توانید پادکست زیر را گوش دهید یا آن را دانلود کنید سیب، Spotify و گوگل.

شما همچنین می توانید تماشا کنید پادکست رسانه SI در یوتیوب.

2.در مورد راه عالی برای مدیریت یک موقعیت زشت صحبت کنید. جک ادواردز، مرد بازی به‌بازی بروینز وزنش را مسخره کرد در جریان بازی اخیر بوستون – تامپا بی، پت مارون، مهاجم لایتنینگ، جاده‌ای را در پیش گرفت و با این پاسخ، کلاس زیادی را نشان داد.

3. در مورد پاسخ‌های خوب، کیلر موری پس از شنیدن این که هم تیمی سابق پاتریک پترسون گفت موری فقط به موری اهمیت می‌دهد، خودداری نکرد.

4. دوست داشتنی تر از پاتریک ماهومز سخت است، اما مطمئناً پس از شنیدن این داستان که چگونه او کانزاس سیتی را به خدمت درآورد، Chiefs QB را کمی بیشتر دوست خواهید داشت.

5. وقتی صحبت از آهنگ کریسمس ماریا به میان می‌آید، دیوید بکهام مانند هر انسان دیگری در این سیاره است. وقتی آن را می شنوید، باید آن را بخوانید.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

6. در چهارشنبه Traina Thoughts، ویدیویی از مکالمه وحشیانه درباره اودل بکهام بین کریس “سگ دیوانه” روسو، استفن آ. اسمیت، مولی قریم و مارکوس اسپیرز از نسخه آن روز منتشر کردم. اول بگیر. بعداً در برنامه، لحظه سورئال دیگری با روسو وجود داشت که اسمیت را به دلیل 25 دقیقه تاخیر در نمایش روز قبل مورد سرزنش قرار داد.

7. ویدیوی تصادفی روز: تولد 77 سالگی بت میدلر مبارک.

حتمابا نسخه های گذشته Traina Thoughts آشنا شویدو بررسی کنیدپادکست رسانه ای مصور ورزشیبه میزبانی جیمی تراینا درسیب،Spotifyیاگوگل. شما همچنین می توانید جیمی را دنبال کنیدتوییتر، اینستاگراموTikTok.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.