افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

مایکروسافت کیف پول وب ۳ مخصوص مرورگر خود را می‌کند

  • کد خبر : 16884
مایکروسافت کیف پول وب ۳ مخصوص مرورگر خود را می‌کند

بر اساس گزارش‌ها، شرکت مایکافت در حال توسعه یک کیف پول وب ۳.۰ و ادغام آن در مرورگر اج (لبه) است. این کیف پول از رمزارزها و NFTها پشتیبانی می کند. به گزارش کوین تلگراف، توییتری آلباکور (Albacore) که تغییرات احتمالی نرم‌افزارهای مختلف را پیش از عرضه افشا می‌کند، روز گذشته حساب کاربری اسکرین شات […]

بر اساس گزارش‌ها، شرکت مایکافت در حال توسعه یک کیف پول وب ۳.۰ و ادغام آن در مرورگر اج (لبه) است. این کیف پول از رمزارزها و NFTها پشتیبانی می کند.

به گزارش کوین تلگراف، توییتری آلباکور (Albacore) که تغییرات احتمالی نرم‌افزارهای مختلف را پیش از عرضه افشا می‌کند، روز گذشته حساب کاربری اسکرین شات فرضی از رابط کاربری مرورگر به اشتراک گذاشتن مراحل اولیه توسعه کیف پول وب ۳.۰ مایکروسافت را نشان می‌دهد.

آلباکور در توییتی در این رابطه نوشت:

یکی از جدیدترین ویژگی‌های احتمالی مرورگر اج، یک کیف پول رمزارز است. مطمئن نیستم چه احساسی در رابطه با ورود این ویژگی به مرورگر اج به صورت پیش فرض باید داشته باشم.

منبع: توییتر

اولین اسکرین شات مربوط به صفحه توضیحات کیف پول اج است که ظاهرا مایکروسافت در آن از کاربران درخواست این کیف پول را آزمایش و ایرادات آن را ارائه دهنده:

ما از شما می‌خواهیم که اولین کیف پول وب ۳ ما را آزمایش کنید و صادقانه خود را به ما اطلاع دهید.

به نظر می‌رسد این کیف پول غیرحضانتی باشد، یعنی مایکروسافت به رمزهای عبور و کلیدهای خصوصی دسترسی نخواهد داشت. علاوه بر این، این کیف به صورت پیش‌فرض در مرورگر اج وجود و نیازی نیست آن را به صورت یک افزونه نصب کرد.

سایر اسکرین شات ها به قابلیت سواپ، انتقال و خرید دارایی های دیجیتال دارند. ظاهرا مایکروسافت با صرافی آمریکایی کوین بیس و شرکت پرداختی مون پی (MoonPay) همکاری کرده است. در توضیحات این بخش مایکروسافت از کوین بیس و مون پی تحت عنوان «پلتفرم‌هایی که کاربران را در خرید و ارز رمزارز به کیف پول کمک می‌کنند» یاد کرده است.

مایکروسافت اج
اسکرین شاتی از کیف پول احتمالی مایکروسافت اج

در رابطه با NFT ها در مایکروسافت در توضیحات خود نوشته شده است:

بازارهای مختلف را برای پیدا کردن اولین NFT خود جستجو کنید و عناوینی را که کلکسیون خود را جمع آوری کنید، ما را در این کیف پول سازماندهی کرد.

تصمیم احتمالی مایکروسافت برای عرضه کیف پول وب ۳ بیان این شرکت برای بهبود قابلیت‌های مرورگر است که عموماً نسبت به رقبایی چون کروم و سافاری از محبوبیت بیشتر از میان کاربران می‌توانند استفاده کنند.

مایکروسافت در تاریخ ۷ فوریه (۱۸ بهمن) نیز از ادغام هوش مصنوعی چت جیپی‌تی در مرورگر اج و موتور جستجوی بینگ خبر داده بود.



خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-03-19 10:42:47

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.