افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
7

مایکروسافت دارای هوش مصنوعی بینگ را به 100 چت در روز افزایش داد

  • کد خبر : 16049
مایکروسافت دارای هوش مصنوعی بینگ را به 100 چت در روز افزایش داد

مایکروسافت در نهایت از استفاده های فراوانی که از این شرکت و در پاسخ به درخواست خود، محدود چت روزانه بینگ به 100 چت در روز افزایش داد. جوردی ریباس، معاون شرکت بینگ در مایکروسافت، امروز در توییتر این خبر خوب را اعردام ک. این شرکت چت را به 100 چت در روز داده است، […]

مایکروسافت در نهایت از استفاده های فراوانی که از این شرکت و در پاسخ به درخواست خود، محدود چت روزانه بینگ به 100 چت در روز افزایش داد. جوردی ریباس، معاون شرکت بینگ در مایکروسافت، امروز در توییتر این خبر خوب را اعردام ک. این شرکت چت را به 100 چت در روز داده است، با این، محدودیت 6 چت در هر گفتگو پابرجاست، اما مایکروسافت پیشنهاد امیدواری کرده است که با گذشت، محدودیت چت در هر جلسه گفتگو نیز افزایش خواهد یافت.


بیشتر بخوانید:

  • مایکروس برای مکالمه با بینگافت گذاشتن تا هوش مصنوعی گیج نباید!

در کنار محدودیت‌های چت، میخائیل پاراخین، مدیر تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت اعلام کرده است که در به‌روزرسانی جدید پرس‌وجوهای پرس‌وجوهای Serp (صفحه نتایج موتور جستجو) دیگر جزوه‌های چت چت به حساب نمی‌آیند و همچنین اشکالاتی در سایتبار بینگ وجود داشت که چت را محدود کرده بود. در مرورگر مایکروسافت اج می‌شد نیز اصلاح شده است.

موتور جستجوی بینگ

علاوه بر این، مایکروسافت یک سیستم برچسب گذاری جدید را برای ChatGPT بینگ پیاده‌سازی ک. گفته می‌شود این سیستم‌های قابل توجه در ایجاد بینگ می‌کند، همچنین در لحن صدای بینگ می‌کند و برخی از محدودیت‌هایی را که ماروسافت قبلاً برای بینگ بینگ اعمال کرده بود، کاهش می‌دهد.

در نهایت مایکروسافت اعلام کرد که روز گذشته بزرگی از لیست انتظار را کرده است و از افراد بیشتری در لیست دعوت شده تا بینگ جدید ساخته شده بر روی مصنوعی مصنوعی GPT-4 را تجربه کنند. بنابراین، قبلاً در لیست انتظار بینگ ثبت بودید، حتماً ایمیل ایمیل خود را بررسی کنید آیا شما هم جزو آن دسته از افراد خوش شانس هستند که در نهایت بینگ را می توانید تجربه کنید یا خیر!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.