افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

مایلی کهن: پرسپولیس از فصل گذشته ضعیف شده/ عذرخواهی تاج بابت پنالتی های استقلال؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 342877
مایلی کهن: پرسپولیس از فصل گذشته ضعیف شده/ عذرخواهی تاج بابت پنالتی های استقلال؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق تیم ملی و یکی از بزرگان پرسپولیس به ماجرای خداداد عزیزی واکنش نشان داد. محمد مایلی کهن از شرایط تاکتیکی پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ برتر انتقاد می کند و معتقد است این تیم نسبت به فصل قبل ضعیفتر است. با حاجی مایلی درباره وضعیت سرخپوشان و البته اتفاقات حاشیه ای فوتبال […]

سرمربی سابق تیم ملی و یکی از بزرگان پرسپولیس به ماجرای خداداد عزیزی واکنش نشان داد.

محمد مایلی کهن از شرایط تاکتیکی پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ برتر انتقاد می کند و معتقد است این تیم نسبت به فصل قبل ضعیفتر است. با حاجی مایلی درباره وضعیت سرخپوشان و البته اتفاقات حاشیه ای فوتبال و ورزش ایران گفت وگو کرده ایم.

از پرسپولیس شروع کنیم. قبل از بازی با تراکتورسازی گفته بودید که نگران عملکرد این تیم در هفته اول هستید. هفته دوم رو چطور دیدی؟

به نظر من پرسپولیس نسبت به فصل قبل ضعیف شده است. این تیم واقعا در خط هافبک ضعیف است و این یک واقعیت غیرقابل انکار است. پرسپولیس در این دو هفته خوب نبوده و انتظار بیشتری از این تیم می رود. امیدوارم در هفته های آینده شاهد نمایشی باشیم که رضایت کارشناسان و هواداران این تیم را جلب کند.

علاوه بر خوان کارلوس گاریدو، دروازه بان پرسپولیس نیز مورد انتقاد قرار می گیرد.

به نظر من دروازه بان پرسپولیس هنوز تست جدی نگرفته است. حالا بحث گل ها کنار رفت اما در بازی با تراکتور بد نبود. در مورد سرمربی پرسپولیس هم امیدوارم بتواند شرایط را تغییر دهد و در هفته های آینده نتایج بهتری کسب کند. در حال حاضر 4 امتیاز از دست داده ایم. واقعا برای من عجیب است که چرا وقتی در کشور خودمان افرادی داریم که می توانند به پرسپولیس و فوتبال ایران کمک کنند، خارجی ها را می آوریم و آنها را به درجه خدا می رسانیم. این مربی قبل از آمدن به فوتبال ایران کجا بود و چه سابقه ای داشت؟ آیا کارشناسان ایرانی او را می شناختند؟ بازیکن مراکشی پرسپولیس گل بسیار خوبی هم زد اما قبل از آن گل عملا در زمین بود.

گفتی امیدواری پرسپولیس نتیجه بگیرد اما اگر نتیجه نگیرد و تیم با این مربی اسپانیایی به بن بست برسد، چه می شود؟

این دقیقاً همان موضوعی است که خدای ناکرده کسانی که آقای گاریدو را به ایران آوردند و او را سرمربی پرطرفدارترین تیم ایران کردند، باید در این باره به هواداران و رسانه ها پاسخ دهند. امیدوارم این اتفاق نیفتد، اما اگر این اتفاق بیفتد، داستان دقیقاً همان چیزی است که به شما گفتم. مثل بازیکنان خارجی که به فوتبال ایران می آیند، بازی نمی کنند، کیفیت لازم را ندارند، اما پولشان را می گیرند و می روند.

معلوم است از صحبت های مهدی تاج درباره عذرخواهی از استقلال بابت گل هفته گذشته پرسپولیس هم انتقاد کرده اید.

واقعا متوجه نمی شوم مهدی تاج درباره عذرخواهی از استقلال چه گفته است. اصلا منظورم استقلالی ها نیست و برای هواداران همه تیم ها احترام قائل هستم اما آنچه می گویم از نظر مدیریت است. او رئیس فدراسیون فوتبال است و همه کمیته ها زیر نظر او فعالیت می کنند. کجای دنیا دیده اید که رئیس یک فدراسیون به خاطر اتفاقات داوری از یک تیم عذرخواهی کند؟ مگر کمیته داوران زیر نظر رئیس فدراسیون نیست؟ اگر اشتباهی هست آقای تاج از مسئول کمیته سوال بپرسد و جواب بدهد. حتی اگر ثابت شود که واقعا اشتباهی صورت گرفته است، به جای اینکه چنین چیزی در رسانه ها مطرح شود، قاضی خطاکار نباید حکم دیگری بگیرد. حالا گروهی از کارشناسان اطمینان می دهند که پنالتی های استقلال مقابل ملوان درست نبوده است. آیا آقای تاج باید بابت این اهداف استقلال عذرخواهی کند؟

برویم سراغ ماجرای خداداد عزیزی و صحبت های او در یک برنامه اینترنتی. صحبت های او گروهی از هواداران و پیشکسوتان استقلال را به شدت ناراحت کرد.

در ابتدا باید بگویم که نباید همه حرف ها در رسانه ها ظاهر شود و این صحبتی که الان با شما دارم اصلا به این معنا نیست که می گویم همه حرف های خداداد عزیزی درست و مورد تایید است. او هم مثل هر انسان دیگری اشتباه می کند و اتفاقاً به نظر من بعضی چیزها را نباید بگوید. لااقل نباید طوری حرفش را بزند که خدای ناکرده مشکوک بیرون بیاید، اما به عنوان فردی که خداداد عزیزی را مربیگری کرده، فکر می کنم خیلی از حرف هایش را بدون غرض می گوید. همه می دانیم که خداداد ارباب خاص فوتبال ایران است. باز هم تاکید می کنم که حرف من به معنای تایید همه حرف های خدا نیست بلکه می گویم گفتن این حرف ها هدفی ندارد.

برخی از کارشناسان معتقدند اگر هداد در کادر فنی تیم ملی می ماند و به جام ملت های آسیا می رفت، قطعاً این سمت را نمی گرفت. حداقل احتمال اینکه او این حرف ها را درباره سرمربی تیم ملی بزند بسیار بعید بود.

خداداد بازیکن بزرگی است و بارها گفته است که نیازی به کار در فوتبال ایران نیست، پس اگر حرفی می زند برای لاف زدن نیست چون به آن شغل نیازی ندارد، بلکه درباره بحث تیم ملی است که شما می گویید. مطرح شد، باید بگویم شاید واقعا خداداد را در اردوی تیم ملی اذیت کردند. باید به خدا احترام می گذاشتند. من برای همه مربیان تیم ملی احترام قائل هستم اما یا نباید خداداد عزیزی را وارد کادرفنی این تیم می کردند یا اگر می کردند باید دستیار اول می شد. در مجموع در مورد ماجرای خداداد باید بگویم فوتبال ایران مسائل بزرگ تری دارد که باید به آن پرداخت.

لیگ برتر آسیا به زودی آغاز می شود اما ورزشگاه آزادی هنوز آماده نیست و این اتفاق بسیار تلخی برای فوتبال ما است.

من بارها گفته ام که فوتبال برای این مملکت نه نان است و نه آب، اما جایگاه نمایشگاهی دارد و هر کاری در آن بکنید دیده می شود. امیدوارم این مشکلات ساختاری فقط در فوتبال پیش بیاید و شاهد شکست های مشابه در سایر اقشار جامعه نباشیم. هرچند مشکلاتی وجود دارد و امیدوارم مسئولان هر روز دست به دست هم بدهند تا وضعیت معیشتی مردم بهبود یابد.

آخرین سوال ما فوتبال نیست. همه می دانند که شما چقدر به کشتی علاقه مند هستید، بنابراین می خواهیم از شما بپرسیم که چرا محسن کاوه، مربی موفق تیم ملی کشتی فرنگی بلافاصله پس از پایان بازی های المپیک از سمت خود استعفا داد؟

بدیهی است قبل از هر مسابقه المپیک توقعات از کشتی به خصوص کشتی بسیار بالاست و همه دوست دارند این تیم عملکرد خوبی داشته باشد. حالا حتما اتفاقاتی افتاده که آقای کاوه چنین تصمیمی گرفته و این حرف ها را زده است، اما اینکه بگوییم علیرضا دبیر منتظر رفتن کاوه بود تا بلافاصله پژمان صادق را به عنوان سرمربی منصوب کند، منطقی نیست. . ، چون اگر رئیس فدراسیون تمایل داشت می توانست خیلی زودتر این کار را انجام دهد تا بدهد. مگه محسن کاوه سرمربی نشد؟ اگر نمی خواستم قبل از المپیک به او حکم نمی دادم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=342877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.