افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

مانیکور خیره کننده جنیفر لوپز با ورق طلا! + آخرین عکس با عجیب ترین لباس.

  • کد خبر : 217321
مانیکور خیره کننده جنیفر لوپز با ورق طلا!  + آخرین عکس با عجیب ترین لباس.

اخیراً، جنیفر لوپز بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید، مانیکورهای شگفت انگیز انجام می دهد. ناگفته نماند مانیکور تک رنگ او که کمال مینیمالیستی خالص بود. آخرین مانیکور شما؟ یک مانیکور فرانسوی کلاسیک با ورق طلا. در 21 فوریه، تام باکیک، هنرمند ناخن پشت تمام ظاهرهای فوق الذکر، نگاهی پنهانی از مانیکور جدیدی […]

اخیراً، جنیفر لوپز بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید، مانیکورهای شگفت انگیز انجام می دهد. ناگفته نماند مانیکور تک رنگ او که کمال مینیمالیستی خالص بود. آخرین مانیکور شما؟ یک مانیکور فرانسوی کلاسیک با ورق طلا.

در 21 فوریه، تام باکیک، هنرمند ناخن پشت تمام ظاهرهای فوق الذکر، نگاهی پنهانی از مانیکور جدیدی که برای اجرای موسیقی زنده اپل لوپز ایجاد کرده بود، منتشر کرد. برای اجرای آهنگ‌های جدید از آخرین آلبوم و فیلم کامل خود، This Is Me… حالا، لوپز یک لباس رمز لئو، از شیر طلایی روی سینه‌اش گرفته تا ناخن‌های همسان، به تن کرد.

برای اجرا، باچیک یک میخ مربعی با طول متوسط ​​برای ستاره ایجاد کرد. ناخن ها با یک پایه طبیعی شفاف که با پوست همخوانی داشت شروع شد. با رنگ صورتی، با پایه تا جایی که ناخن هایش از روی انگشتانش کشیده شده بود، ادامه داد. سپس به شکل نوک انگشت شما، نوک های فرانسوی براق و درخشانی شکل می گیرد که ناخن ها را کامل می کند.

باچیک علاوه بر مانیکور فرانسوی ظریف و کلاسیک، فویل طلایی را نیز با الگوهای کمی متفاوت روی هر ناخن نشان می‌دهد. اگرچه همه به یک اندازه پوشیده شده بودند، برخی بزرگتر و برخی کوچکتر. با این حال، طلا بهترین راه برای تطابق با ظاهر دیگر او و همچنین ادای احترام به علامت ستاره لوکس دوستش بود که موضوع آلبوم و فیلم جدید او است.

تمرکز اصلی این لباس جزئیات شیری خیره کننده جلو و مرکز آن بود. شانه های برافراشته که با طلا آراسته شده بود، موضوع را ادامه می داد.

جنیفر لوپز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=217321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.