افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

مانور خودروهای اورژانس گروه بهمن در چارچوب رزمایش ترافیکی زمستانی 1402

  • کد خبر : 151053
مانور خودروهای اورژانس گروه بهمن در چارچوب رزمایش ترافیکی زمستانی 1402

به گزارش بازار، رزمایش طرح زمستانی 1402 با حضور وزیر کشور، جانشین رئیس پلیس راهور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، وزارت راه و شهرسازی، اورژانس در دانشگاه علوم انتظامی امین اجرا شد. هلال احمر و گروه بهمن به عنوان تنها خودروساز خصوصی در این مانور حضور داشتند. سردار هادیان فر در حاشیه بازدید از خودروهای […]

به گزارش بازار، رزمایش طرح زمستانی 1402 با حضور وزیر کشور، جانشین رئیس پلیس راهور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، وزارت راه و شهرسازی، اورژانس در دانشگاه علوم انتظامی امین اجرا شد. هلال احمر و گروه بهمن به عنوان تنها خودروساز خصوصی در این مانور حضور داشتند.

سردار هادیان فر در حاشیه بازدید از خودروهای امداد و نجات گروه بهمن گفت: با توجه به تمایل مردم به خودروهای شرکت های خصوصی، انتظار می رود خدمات ارائه شده اعم از امداد و نجات و سایر خدمات را به بهترین نحو به مراجعین ارائه کنند. . . وی افزود: امیدواریم با اقداماتی که مدیران گروه بهمن انجام داده اند بتوانند با ارائه بهترین خدمات امدادی به مشتریان پاسخگو باشند.

مهدی حاجی باقری، معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن نیز با اشاره به اینکه شرکت تنها خودروساز خصوصی در این رزمایش مایه افتخار است. با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان، شبکه نمایندگان گروه بهمن را در سراسر کشور ساماندهی کرده ایم.

معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با توجه به تقاضای سردار هادیان فر در جمع خبرنگاران گفت: واحدهای اورژانس خودرو بهمن به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات هستند و مشتریان می توانند از طریق شماره ملی 021 با اورژانس تماس بگیرند. – 48027 داخلی 1 برای تماس با کارشناسان مرکز راهنمایی.

حاجی باقری افزود: خدمات پس از فروش گروه بهمن در سال های اخیر با توسعه ناوگان و آژانس های امداد و نجات و استفاده از تکنسین های مجرب و تجهیزات استاندارد توانسته است خدمات ویژه و به موقعی را برای جلب رضایت مشتریان ارائه دهد.

وی در ادامه یادآور شد: رضایت مشتریان یکی از اهداف و شعارهای کلیدی گروه بهمن است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.