افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

مانوئل اوگارته، هافبک منچستریونایتد پس از این شکست اعتراف کرد: “من برخی چیزها را از دست می دهم.”

  • کد خبر : 400955

به گزارش خبرنگار ورزشی آیونا به نقل از ورزش سه; اوگارته در بازار نقل و انتقالات تابستانی پاری سن ژرمن را ترک کرد و پس از مذاکرات طولانی و پیچیده با قراردادی به ارزش 65 میلیون یورو، راهی منچستریونایتد شد تا در فصل جدید لیگ برتر، پیراهن این تیم را بر تن کند. انگلستان دارند […]

به گزارش خبرنگار ورزشی آیونا به نقل از ورزش سه; اوگارته در بازار نقل و انتقالات تابستانی پاری سن ژرمن را ترک کرد و پس از مذاکرات طولانی و پیچیده با قراردادی به ارزش 65 میلیون یورو، راهی منچستریونایتد شد تا در فصل جدید لیگ برتر، پیراهن این تیم را بر تن کند. انگلستان دارند

جدایی دیرهنگام این بازیکن از پاری سن ژرمن و از دست رفتن فرصت حضور در پیش فصل یونایتد باعث شده تا او نتواند بهترین عملکرد خود را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد و مانند بسیاری دیگر از بازیکنان یونایتد از بهترین های خود فاصله زیادی دارد.

او برای شرکت در اردوی تیم ملی اروگوئه و مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی در تعطیلات ملی در ماه اکتبر دعوت شد، اما نتوانست به کشورش برای فرار از شکست مقابل پرو کمک کند.

2095092

اوگارته پس از جدایی از تیم اروگوئه باید در این دیدار به عنوان مدافع ظاهر می شد و اصلا به این موضوع راضی نبود و در مصاحبه با ESPN گفت: “ما بازی خوبی انجام ندادیم. شرم آور است زیرا هنوز فکر می کنم ما خیلی بهتر از رقیب بودیم، اما شرایط برای ما بسیار بد بود. ما یک رختکن بسیار قوی داریم و جو تیم بسیار خوب بود.” اما کم کم شرایط تغییر کرد و نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

هر بازیکنی می تواند زمین اما اغلب اتفاق می افتد که وقتی تغییرات ایجاد می شود، مدتی طول می کشد تا همه با شرایط سازگار شوند. این نه بهانه است و نه توجیه، اما عملکرد تیم ضعیف بود. ما باید بهتر عمل کنیم و این را جبران کنیم. صادقانه بگویم، من با توپ احساس راحتی می کردم، اما به عنوان یک مدافع ویژگی های زیادی ندارم که بتواند به هیچ بازیکنی کمک کند و به همین دلیل نتوانستم در زمین خوب باشم.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.