افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

مانع اصلی آتش بس خود نتانیاهو است

  • کد خبر : 354805
مانع اصلی آتش بس خود نتانیاهو است

| ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ ۲۰:۱۵:۳۸ یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که مانع اصلی دستیابی به توافق آتش بس و تبادل اسرای غزه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی است. به گزارش ایسنا، حسام بادران، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس، اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از هرگونه توافقی جلوگیری می […]



|

۱۴۰۳/۰۶/۱۷ ۲۰:۱۵:۳۸

یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که مانع اصلی دستیابی به توافق آتش بس و تبادل اسرای غزه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایسنا، حسام بادران، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس، اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از هرگونه توافقی جلوگیری می کند و مسئول قتل اسرای صهیونیست است. . همه طرف ها می دانند که مانع اصلی توافق، خود نتانیاهو است».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی قدس، بادران تاکید کرد: جنبش حماس پس از پذیرش توافق پیشنهادی رئیس جمهور آمریکا شرایط جدیدی را اضافه نکرده است. حماس خواهان دستیابی به توافقی برای پایان دادن به جنگ غزه است و متعهد به اجرای آنچه توافق شده است.

وی قتل این فعال ترک آمریکایی در کرانه باختری را عمدی و مصمم توصیف کرد که نشان دهنده رفتار رژیم صهیونیستی علیه هرگونه همبستگی با فلسطین است.

«عایشه نور ازغی ایگی» شهروند ترک تبار آمریکایی در جریان تظاهرات علیه شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری توسط نظامیان کشته شد.

بادران همچنین تاکید کرد: صحنه های شکنجه اسرای فلسطینی در زندان مجدو دلیلی بر نقض عمدی حقوق ملت فلسطین است.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» روز جمعه فیلمی از شکنجه اسرای فلسطینی در زندان «ماگدو» رژیم صهیونیستی توسط زندانبانان منتشر کرد.

بادران تصریح کرد: مقاومت فلسطین به حق طبیعی خود مبنی بر مقاومت، تثبیت، مقاومت و مقابله با تمامی طرح های نابودی مسئله فلسطین چه در نوار غزه و چه در کرانه باختری ادامه می دهد.

یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که گروه های مقاومت در پکن به توافق رسیدند و بیانیه روشنی درباره تشکیل دولت وفاق ملی فلسطین صادر شد. مقاومت فلسطین پذیرفت که هر مقاومتی حق مشروع مردم فلسطین است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=354805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.