افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

مانعی بزرگ بر سر تداوم همکاری ملوانان و دقت / ممکن است اتفاقی بیفتد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 316197
مانعی بزرگ بر سر تداوم همکاری ملوانان و دقت / ممکن است اتفاقی بیفتد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، پس از پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال، مهدی تارتار که قراردادش با باشگاه ملوان به پایان رسیده بود، از انزلی چیها جدا شد و هدایت گل گهر و سعید زهی را برعهده گرفت. از شمس آذر او جدا شد و به عنوان مربی جدید ملوان انتخاب شد. […]

به گزارش خبرنگار مهر ، پس از پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال، مهدی تارتار که قراردادش با باشگاه ملوان به پایان رسیده بود، از انزلی چیها جدا شد و هدایت گل گهر و سعید زهی را برعهده گرفت. از شمس آذر او جدا شد و به عنوان مربی جدید ملوان انتخاب شد.

در عین حال با توجه به اینکه ملوان تنها باشگاه نظامی لیگ برتر است، بازیکنانی مانند علیرضا جعفرپور، امید نورافکن و رضا میرزایی برای تکمیل خدمت سربازی خود به ملوان رفتند و مسئولان این باشگاه با توجه به این موضوع با بازیکنان قرارداد بستند. الزامات دقیق را در نظر گرفته اند.

سعید دخی روز دوشنبه 24 مرداد در مصاحبه ای اعلام کرد که اگر تا 27 مرداد بحث قراردادش اجرایی نشود، تصمیم دیگری خواهد گرفت و ممکن است راهش را از ملوان جدا کند.

رامبد رشیدی راد سرپرست مدیرعامل باشگاه ملوان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص صحبت های تحکی اظهار داشت: تهکی مربی متعهد و انسان شریفی است و در مدتی که در خدمت ایشان بودیم با تمام توان کار کرد و انرژی برای پیشرفت فعالیت های باشگاه ملوان.

وی ادامه داد: متأسفانه توافقی که با حامیان مالی در نظر داریم با وجود مذاکراتی که با گروه های متعدد داشتیم همچنان ادامه دارد و به نتیجه نهایی نرسید و به همین دلیل در انجام بخشی از تعهدات خود عقب هستیم.

رشیدی راد تصریح کرد: امیدوارم خیلی زود با رفع موانع و مشکلات موجود بتوانیم خواسته های سعید را انجام دهیم و با انرژی و روحیه مناسب برای حضور در مسابقات لیگ برتر آماده باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در صورت استعفای سعید دهیکی از هدایت ملوان به عنوان دومین مربی لیگ برتر پس از مازیار زارع شناخته می شود که قبل از شروع فصل بیست و چهارم از سمت خود کناره گیری می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=316197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.