افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

ماندگاری: امام حسن (ع) به دنبال صلح با معاویه بود/ صلح امام حسن (ع) جهاد غیرمستقیم بود/ پوتین می‌گوید مترجمی برای ترجمه نظرات رهبر انقلاب استخدام کرده است.

  • کد خبر : 349463
ماندگاری: امام حسن (ع) به دنبال صلح با معاویه بود/ صلح امام حسن (ع) جهاد غیرمستقیم بود/ پوتین می‌گوید مترجمی برای ترجمه نظرات رهبر انقلاب استخدام کرده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی حرم حضرت معصومه (س) بعدازظهر دوشنبه گفت: برای شناخت ولایت باید جلو برویم. به گزارش مهر، محمدمهدی مندادی گفت: برای مردم جهان اسلام و بشریت مثل روز روشن است که امامان انقلاب اسلامی اگرچه معصوم نیستند، اما تشخیصشان در این چهل و شش سال درستتر بوده است. سالها […]

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی حرم حضرت معصومه (س) بعدازظهر دوشنبه گفت: برای شناخت ولایت باید جلو برویم.

به گزارش مهر، محمدمهدی مندادی گفت: برای مردم جهان اسلام و بشریت مثل روز روشن است که امامان انقلاب اسلامی اگرچه معصوم نیستند، اما تشخیصشان در این چهل و شش سال درستتر بوده است. سالها و قبل از آن پوتین این را فهمیده و می گوید مترجمی را برای ترجمه نظرات رهبر فرستاده است.

وی با بیان اینکه خداوند ولی امر ولایت است ابراز داشت: امام حسن مجتبی(ع) در زمانی که قیام نشد به قدس رو آوردند و این تغییر تاکتیک مبارزه است.

مندادی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اولویت اصلی ائمه، عنصر رزمنده بود، چرا که استراتژی هر دوره تغییر می کند.

خطیب حرم حضرت معصومه ادامه داد: امام حسن مجتبی علیه السلام هدفی از صلح با معاویه داشتند و آن این بود که آبروی معاویه شکسته شد و این امر محقق شد و امام ما به وظیفه خود عمل کرد. شرایط و احکام هر دو امام به اقتضای دوره و حاکمانشان تغییر می کرد و همچنان خیر و شر را تشخیص می دادند و هر یک تا حدودی مستقیم و غیرمستقیم جهاد می کردند.

مندادی گفت: حکم خدا این است که اگر به وظیفه خود عمل کنیم آن را به پایان می رساند به همین دلیل در مکتب ما ناامیدی معنا ندارد و بزرگترین حربه دشمن نرسیدن به نتیجه است.

وی تصریح کرد: پیام امام حسن مجتبی علیه السلام این است که به وظیفه خود عمل کنید و ناامید نشوید و خداوند آن را تکمیل می کند و نمونه هایی در دوران معاصر داریم که شهید حسن باقری عملیات بیت المقدس را مطابق با خود طراحی و اجرا کرد. وظیفه منجر به پیروزی شد.

سخنران حرم حضرت معصومه(س) گفت: در قرآن آیاتی آمده است که به ما می گوید باید تلاش کرد و هدایت شد زیرا بالاترین هدایت الهی تفکر است.

ماندزی گفت: امروزه بازار نهی از منکر بسته شده است، زیرا مردم می ترسند اثری نداشته باشد و دو نمونه در قرآن آمده است، مانند آسیه همسر فرعون که نهی از منکر کرد و نکرد. او آن را انجام داد. آن نوزاد کشته شد و نهی از شر، ملتی را نجات داد.

وی گفت: قاعده قرآنی این است که شکست در مدرسه معنایی ندارد چرا که ما موظف به انجام وظایف هستیم و به نتیجه نرسیدیم و امام حسن مجتبی (علیه السلام) نیز به این امر عمل کرد و به دلیل اینکه به وظیفه خود عمل کرد با همه توهین ها مخالفت کرد. .

وی ادامه داد: امام راحل (ره) اولین اخطاریه سیاسی را در 25 اردیبهشت 1323 صادر کردند و قیام تک نفره کردند، حتی برخی از اهالی قم گلایه داشتند که نمی شود با نظام مخالفت کرد، اما ایشان گفتند ما کارگزار هستیم و ما به وظیفه خود عمل می کنیم

استاد حوزه علمیه قم اذعان داشت: خداوند جهان را متفاوت آفریده است و ائمه و انسان ها شرایط یکسانی ندارند و خداوند از هر فردی خواسته است که به وظیفه خود عمل کند.

سخنگوی حرم حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: خداوند انقلاب اسلامی، دفاع از حرم و جبهه مقاومت را به پایان رسانده و به زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود و اگر به وظیفه انتظار عمل کنیم. کامل خواهد شد.

2929

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=349463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.