افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

ماندن عمری در پرسپولیس هنوز امن نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 181098
ماندن عمری در پرسپولیس هنوز امن نیست – پرسپولیس نیوز

با وجود اعلام باشگاه پرسپولیس، بازیکن این تیم همچنان قصد دارد برای ادامه دوران سربازی خود راهی ملوان شود. محمد عمری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس قصد داشت در زمان اعزام به اردو به اردو بپیوندد به همین دلیل مذاکراتی را با باشگاه ملوان بندرانزلی نیز انجام داد که گفته می شد با این باشگاه به […]

با وجود اعلام باشگاه پرسپولیس، بازیکن این تیم همچنان قصد دارد برای ادامه دوران سربازی خود راهی ملوان شود.

محمد عمری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس قصد داشت در زمان اعزام به اردو به اردو بپیوندد به همین دلیل مذاکراتی را با باشگاه ملوان بندرانزلی نیز انجام داد که گفته می شد با این باشگاه به توافق رسیده بود اما در نهایت ال. روز گذشته باشگاه پرسپولیس با انتشار خبری از ماندن عمری در این تیم برای مدت طولانی خبر داد.

این خبر در حالی روز گذشته منتشر شد که عمری با مدیران باشگاه برای حضور در پرسپولیس به توافق خاصی نرسیده بود چرا که از او خواسته بودند حداقل تا پایان فصل در پرسپولیس بماند و برای فصل بعد به سربازی برود اما عمری وی با این درخواست مخالفت کرد و اعلام کرد که می خواهد هر چه زودتر به خدمت سربازی برود تا در اسرع وقت کارت پایان خدمت خود را دریافت کند.

با وجود انتشار این خبر از سوی باشگاه پرسپولیس، عمری امروز در تمرین تیم حاضر نشد. چون او همچنان می خواهد به سربازی برود و با شرایط فعلی احتمالا روزهای سختی را پیش رو این بازیکن خواهد داشت. چون پرسپولیسی ها می خواهند او بماند اما عمری می خواهد به اردو برود. حال باید دید این چالشی که عمری با پرسپولیس پیش رو دارد در نهایت چگونه به پایان می رسد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)