افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

مانتو کوتاه شیک 1403 / من به شما می گویم چگونه کت کوتاه بپوشید تا همه جا بدرخشید

  • کد خبر : 277082
مانتو کوتاه شیک 1403 / من به شما می گویم چگونه کت کوتاه بپوشید تا همه جا بدرخشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: ترکیب لباس، کیف، کفش و شال کار چندان سختی نیست. کافی است چند اصل را بدانید و سپس به بهترین شکل یک استایل عالی برای خود بسازید. در کنار مانتو که بیشترین استفاده را در بین خانم ها دارد، مانتو همیشه مورد تقاضا بوده و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: ترکیب لباس، کیف، کفش و شال کار چندان سختی نیست. کافی است چند اصل را بدانید و سپس به بهترین شکل یک استایل عالی برای خود بسازید. در کنار مانتو که بیشترین استفاده را در بین خانم ها دارد، مانتو همیشه مورد تقاضا بوده و مدل های مختلف آن را می توان به طرز شگفت انگیزی ترکیب کرد.

در سال‌های گذشته کت‌های نسبتا بلند مد بودند، اما امسال کت‌های کوتاه از جین، کتان و غیره. محبوبیت بیشتری دارند و می توان با آنها سبک های جذابی طراحی کرد. در این مقاله به شما می گوییم که چگونه کت کوتاه را با لباس های دیگر ترکیب کنید تا ظاهری خاص و جذاب داشته باشید. تا انتها با ما همراه باشید.

یک ژاکت کوتاه را با شلوار ترکیب کنید

کت کوتاه را می توان به خوبی با انواع شلوارها ترکیب کرد، اما شلوار جین راسته و برش های مامان جذابیت بیشتری در این زمینه ایجاد می کند.

as-kutah3

شلوارهای پارچه ای گشاد و شلوارهای چکمه ای که این روزها مد شده اند، با یک ژاکت کوتاه ترکیب خوبی پیدا می کنند.

عث کوته11

پوشیدن یک پیراهن بلندتر از کت و شلوار پارچه ای یا شلوار جین می تواند ظاهر شما را جذاب کند. علاوه بر این، کت کوتاه با شلوار گشاد نیز بسیار زیبا به نظر می رسد.

as-kutah8

گوشه 7

as-kutah1

یک کت کوتاه را با دامن ترکیب کنید

بسیاری از افراد علاقه مند به پوشیدن دامن هستند، به خصوص در هوای گرم، کسانی که دامن می پوشند بیشتر دیده می شوند. باید بگوییم که دامن در کنار کت کوتاه زیبا به نظر می رسد و استایل خاصی به آن می بخشد.

عث کوته13

می توانید یک تی شرت یا تاپ ساده و متناسب با رنگ کت بپوشید و آن را با دامن ترکیب کنید.

یک کت کوتاه را با یک پیراهن ترکیب کنید

کت کوتاه با پیراهن آستین دار یا سارافون بلند بسیار جذاب به نظر می رسد و گزینه خوبی برای فصل تابستان است. می توانید پیراهنی با رنگ متضاد کت یا رنگ مکمل آن بپوشید و ظاهری خاص برای خود ایجاد کنید.

as-kutah10

یک کت کوتاه را با ساری ترکیب کنید

ساری یکی دیگر از لباس های خاص زنانه است که چند سالی است مد شده است. باید بگوییم که کت کوتاه را می توان با سرهمی ست کرد و کاملاً جذاب به نظر می رسد.

عث کوته14

یک کت کوتاه را با کفش ترکیب کنید

امروزه دیگر محدودیت های گذشته وجود ندارد و می توانید ژاکت کوتاه را با کفش های پاشنه بلند، اسپرت و کفش های تخت بپوشید و همه اینها گزینه های جذابی هستند که باید با سلیقه خود انتخاب کنید و استایل خود را کامل کنید.

عث کوته6

as-kutah2

گوشه 7

اگر به زیبایی و آراستگی شخصی خود اهمیت می دهید صفحه مد سایت شایانوز را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=277082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.