افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

مانتو برای دانشگاه و کلاس های مهم / دختران در اینجا مبتکرانه ترین مد را یاد می گیرند

  • کد خبر : 371515
مانتو برای دانشگاه و کلاس های مهم / دختران در اینجا مبتکرانه ترین مد را یاد می گیرند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- احتمالا شما هم از جمله دانشجویانی هستید که می گویند هفته اول مهر دانشگاه نمی روند! سقوط در کلاس و آن کلمات وجود دارد. اما خیلی از دانشجویان مثل من هستند که از روز اول تا روز آخر در کلاس های دانشگاه شرکت می کنند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- احتمالا شما هم از جمله دانشجویانی هستید که می گویند هفته اول مهر دانشگاه نمی روند! سقوط در کلاس و آن کلمات وجود دارد. اما خیلی از دانشجویان مثل من هستند که از روز اول تا روز آخر در کلاس های دانشگاه شرکت می کنند و به میزان حضور در کلاس توجه دارند! اما بیایید جلوتر برویم و به محیط دانشگاه برویم که تجربه ای وصف ناپذیر در زندگی همه است. از سبک های دانشجویی گرفته تا شوخی، چت، کافه رفتن و پروژه های گروهی که هر کدام انرژی خاص خود را دارند. اما برای یک دختر استایل یکی از مهمترین موارد در این رشته تحصیلی است. درست است که بسیاری از دختران ما با حجاب مشکل دارند و مخصوصاً از گرما اذیت می شوند، اما جذابیت حجاب در سبک دانشجویی نیز زیبایی خاص خود را دارد. از طرف دیگر، مانتو مهم ترین آیتم استایل دانشجویی است، بنابراین انتخاب آن دشوار است. اما نگران نباشید زیرا در این مقاله می‌خواهیم شما را با آن دسته از کت‌های مد روز که می‌توان در دانشگاه پوشید و استایل جذابی داشت آشنا کنیم. پس حتما ما را دنبال کنید.

یک کت بلند با شلوار و نخی واقعا جذاب است

مانتو بلند با کلاه همیشه یکی از اصلی ترین استایل های دانشجویی بوده است. مخصوصا برای آن دسته از خانم های لاغر و پر که می توانند واقعا شیک تر باشند. انتخاب مانتو بلند رنگی یا مشکی مناسب اندام و سلیقه در کنار شلوار مشکی یا جین آبی و نخی بهترین مد دانشجویی محسوب می شود.

مانتو دانشجویی

یک کت کوتاه دکمه دار با نصف کیف و پنبه راحت ترین است

شاید زمانی شلوارها به مدل های تنگ و باریک محدود می شد، اما زمانه تغییر کرده و شلوارهای گشاد و نیمه گشاد طرفداران زیادی پیدا کرده اند. شلوار نیم کیف برای دانشگاه می تواند بسیار راحت و صمیمی باشد که در کنار یک کت مناسب جلو بسته زیبایی خاصی به شما می بخشد. می توانید کت جلو بسته را با شلوار دمپایی گشاد بپوشید و از آن لذت ببرید.

مانتو دانشجویی

ست مانتو و شلوار نخی گشاد شما را خاص ترین می کند

به نظر شما فقط معلمان و مادران ست مانتو و شلوار می پوشند؟ خب خانم خوشگل خیلی اشتباه میکنی چون فقط کافیه یه ست شلوار گشاد و مانتو بخری و با یه بلوز و کیف و سلیقه و عینک آفتابی ترکیب کنی. ببین چقدر متفاوت و خاص هستی آرایش زنانه و زیبا را که زیبایی ظاهر شما را چندین برابر می کند فراموش نکنید.

مانتو دانشجویی

کت بلند جلوی زیپ با شلوارهای ساق و پنبه شور و هیجانی ایجاد می کند

واقعاً می توان گفت جذابیت پوشیدن مانتو جلویی با شلوار لی و نخی برای دانشگاه شیک نیست. این پسر فوق العاده راحت و فوق العاده دانشجویی و زیباست. مانتوهای بلند جلوی بسته ممکن است با هیچ شلوار زیبایی همراه نباشند، اما مطمئناً با شلوارهای شلوار مشکی جذاب تر به نظر می رسند.

مانتو دانشجویی

بلوز یا مانتو پاییزی با شلوار مادر مناسب

بلوزهای کتانی یا مانتوهای پاییزی چهارخانه که حالت گشاد دارند در کنار شلوارهای مامان فیت یا استایل مامان و البته نخی، کژوال ترین استایل زنانه را برای شما رقم می زند که در آن احساس راحتی و زیبایی کامل داشته باشید. با یک ماسک واقعا منحصر به فرد می شود، حتی بیشتر از شال!

مانتو دانشجویی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.