افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

مانتوهای مناسب برای هر موقعیتی / مدل مانتوهای بدون دکمه ایده آل برای آب و هوای گرم

  • کد خبر : 290029
مانتوهای مناسب برای هر موقعیتی / مدل مانتوهای بدون دکمه ایده آل برای آب و هوای گرم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- مانتوها انواع مختلفی دارند. در واقع اگر اندازه درست خود و البته رنگ پوستتان را در نظر بگیرید، می توانید ایده آل ترین گزینه را انتخاب کنید. بله، درست است که رنگ پوست شما در انتخاب رنگ لباس شما تاثیر زیادی دارد. رنگ پوست افراد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- مانتوها انواع مختلفی دارند. در واقع اگر اندازه درست خود و البته رنگ پوستتان را در نظر بگیرید، می توانید ایده آل ترین گزینه را انتخاب کنید. بله، درست است که رنگ پوست شما در انتخاب رنگ لباس شما تاثیر زیادی دارد. رنگ پوست افراد به سه دسته کلی تقسیم می شود، یکی پوست روشن، دیگری پوست گندمی است که به دلیل خنثی بودن به اکثر رنگ ها می آید و دسته سوم رنگ های تیره یا برنزی است که رنگ های درخواستی خود را دارد. بر این اساس رنگ کت نیز انتخاب می شود. اما به مدل مانتوها می رسیم که انواع مختلفی دارند. این روزها در آب و هوای گرم تابستان زندگی می کنیم و گرما را روی پوست و استخوان خود احساس کرده ایم. اما آنچه مشخص است این است که باید از سبک های مناسب و باحال استفاده کنیم. برای مثال یکی از پرطرفدارترین مدل های مانتو در این زمان، مانتوهایی هستند که دکمه ندارند. در دنیای مد که همیشه شاهد ترندهای عجیب و غریب هستیم، سادگی همیشه مد بوده و هست. شنل های بدون دکمه ساده از این نظر نمونه های واضح و قابل توجهی هستند که در این مقاله قصد داریم با انواع آن ها آشنا شویم. پس اگر شما هم این سبک مانتوها را دوست دارید در مطلب بعدی با ما همراه باشید.

مانتو بدون دکمه مناسب برای هر زمان و مناسبتی.

مانتوهای بدون دکمه با مدل های مختلف می توانند برای موقعیت های مختلف مانند محل کار، دانشگاه، مهمانی و حتی مجالس رسمی مناسب باشند. علاوه بر مدل، متریال های مختلف این مدل مانتو مانند کتان، حریر، مازراتی و فوتر طرفداران خاص خود را دارند که می توانید با توجه به سلیقه خود و فصلی که در آن قرار دارید انتخاب کنید. این سبک از مانتوها را می توان به راحتی با انواع شال، روسری، شلوار، کیف و کفش ترکیب کرد تا ظاهری ایده آل و شیک برای شما ایجاد کند.

ژاکت بدون دکمه را باز کنید

سبکی راحت با ترکیبی از آیتم های جذاب.

وقتی یک کت باز و بدون دکمه می پوشید، مطمئنا احساس راحتی بیشتری می کنید زیرا هیچ دکمه ای وجود ندارد که شما را محدود کند. از طرفی طبق روند فعلی می توانید از کراپ یا تاپ و تی شرت به عنوان پایه استفاده کنید. انتخاب شلوار به سبک مامان با تی شرت و قرار دادن قسمت پایین تی شرت در شلوار پیشنهادی ایده آل است که شما را به یک دختر مدرن تبدیل می کند.

ژاکت بدون دکمه را باز کنید

ژاکت بدون دکمه را باز کنید

ظرافت و زنانگی با مانتوهای بدون دکمه، ترکیبی ایده آل

خطوط نرم و برش های هنرمندانه این مدل مانتو بر زنانگی و ظرافت اندام بانوان ایرانی تاکید دارد و زیبایی منحصر به فردی را ایجاد می کند. از طرفی مانتوهای دخترانه مدل ساده بدون دکمه قابلیت سازگاری با انواع لباس و اکسسوری را دارند. خیلی راحت می توانید این مدل مانتو را با دامن های بلند، شلوار جین و حتی لباس ست کنید و در هر شرایطی احساس راحتی کنید.

ژاکت بدون دکمه را باز کنید

مدل مانتو بدون دکمه برای چه تیپ های اندامی مناسب است؟

خوشبختانه این مدل مانتو که بدون دکمه است می تواند برای همه تیپ های اندام مناسب باشد. از اندام پر و چاق شما گرفته تا سایزهای باریک که البته بسته به برش و قد شما باید بهترین گزینه باشد. برش و طول مانتو را باید با توجه به فضایی که در آن حضور خواهید داشت جدا از اندام خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، جلسات رسمی و مهمانی ها نیاز به کت های کمی بلندتر دارند، در حالی که مدل های کوتاه تر برای رفت و آمد ایده آل هستند.

ژاکت بدون دکمه را باز کنید

بهترین شلوار مانتو بدون دکمه جلو.

برای ترکیب مدل مانتو بدون دکمه با شلوار جین می توانید شلوار جین راسته، مامانی یا گشاد بپوشید و برای رسیدن به ظاهری اسپرت تر، بوت های کتان و نیم بوت را کم کنید. برای داشتن ظاهری رسمی، می‌توانید کفش‌های پاشنه بلند و کیف شیک هم بپوشید.

ژاکت بدون دکمه را باز کنید

ژاکت بدون دکمه را باز کنید



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=290029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.