افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

مانتوهایی که پر بودن ما را نشان می دهد

  • کد خبر : 268368
مانتوهایی که پر بودن ما را نشان می دهد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- این روزها خوش تیپ بودن قوانین و اصول خاص خودش را دارد اما خوشبختانه نسبت به گذشته بسیار راحت تر است زیرا می توانید خیلی راحت و با یک جستجوی ساده پاسخ هر سوالی را که در این زمینه دارید به دست آورید و زیباتر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- این روزها خوش تیپ بودن قوانین و اصول خاص خودش را دارد اما خوشبختانه نسبت به گذشته بسیار راحت تر است زیرا می توانید خیلی راحت و با یک جستجوی ساده پاسخ هر سوالی را که در این زمینه دارید به دست آورید و زیباتر از By For شوید. به عنوان مثال، اگر رنگ پوست شما سبزه است و می خواهید بدانید که بهترین رنگ لباس برای پوست سبزه چیست، به سادگی آن را در گوگل جستجو کنید و سپس ببینید که با استفاده از این ویژگی می توانید از چه رنگ هایی برای زیبایی خود استفاده کنید. و ظریف پس می توان گفت که خوش تیپ بودن اصلا کار سختی نیست، فقط باید در این زمینه سخت کوشید.

البته برخی می گویند برای اینکه خوش تیپ به نظر برسید باید برای خرید لباس های خوب و گران قیمت پول داشته باشید، در حالی که می توانید با رنگ هایی که استایل شما را گران نشان می دهد، پولدارتر و استایلتان گران و اشرافی به نظر برسید، هرچند که اینطور نباشد. . مورد! با این حساب می توان تغییراتی در استایل ایجاد کرد که شاید در شرایط عادی باورکردنی نباشد که فقط با چهار لباس این کار را انجام دهید، اما این یک معجزه استایل است که باید به آن ایمان داشته باشید. بیایید در مورد یکی از معجزات صحبت کنیم. مانتوهای مخصوص خانم های لاغر یعنی مانتوهایی که پر بودن را نشان می دهند تا خانم هایی که از لاغری خود راضی نیستند از آن برای بزرگتر به نظر رسیدن استفاده کنند پس اگر شما هم اینطور هستید با ما همراه باشید.

اگر خیلی لاغر هستید، کت های چین دار بپوشید تا اندامتان متعادل شود

هر سال یک سری لباس مد می شود که ممکن است برای یک دسته از افراد مناسب باشد و برای گروهی دیگر مناسب نباشد، بنابراین شما تصمیم می گیرید که لباس به شما می آید یا نه، اما گاهی اوقات برخی از آنها. آنها بسیار ناخوشایند هستند زیرا چگونه ممکن است که یک زن کوچک و یک زن X-large بتوانند یک لباس را بپوشند، بنابراین در این بین شما باید تعادل را ایجاد کنید که آیا لباس به شما خوب می آید یا نه، و قانع نمی شوید. صرفاً برای شیک بودن، زیرا هر مدی که ظاهر می شود قرار نیست در محل کار زیبا باشد.

حالا در مورد مانتوهایی که حجم را نشان می دهند، یک سری مانتو هستند که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند. آنها کت های چین دار هستند که برای افراد لاغر بسیار مناسب هستند، زیرا آنها را متعادل نشان می دهند، اما به خوبی ست نمی شوند. برای افراد چاق به دلیل وزن بیشتر با آن کت ها دیده می شوند.

مانتوهایی که ما را پر نشان می دهند

برای لاغرها از کت های راه راه افقی استفاده کنید، از کت های چاق خودداری کنید

خیلی ها هستند که دوست ندارند مانتوهای ساده بپوشند، خب، در بازارهای متنوع، این افراد می توانند آنچه را که به دنبال آن هستند، پیدا کنند و به طور کلی، افرادی که لاغر هستند و می خواهند با مانتوهایی که می پوشند چاق به نظر برسند، می توانند آنهایی که چاپ شده اند. مانتو که یکی از بهترین طرح ها برای این افراد است، مانتوهایی با راه راه افقی است که وزن آنها را بیشتر نشان می دهد و طبیعتا افراد چاق نباید این مدل مانتوها را بپوشند، اما این افراد می توانند مانتوهایی با راه راه عمودی را امتحان کنند. قد بلندتر و اندام لاغرتر او را نشان می دهد.

مانتوهایی که ما را پر نشان می دهند

مانتوهای رنگ روشن دوست لاغرها و دشمن چاق هستند.

رنگ لباس ما بسیار مهم است و یکی از مواردی است که همه ما به آن حساسیت داریم و همیشه سعی می کنیم از نظر رنگی لباس های مختلف استایل خود را با هم ترکیب کنیم تا تیپ ما هماهنگ به نظر برسد اما در یک سری رنگ که اگر لاغر هستید بهتر است آن ها را پرتر نشان دهید، مانند رنگ های روشن و پاستلی که می توانند شما را چاق تر از آنچه هستید نشان دهند و این خبر خوبی برای افراد لاغر است. در حالی که در مورد تپلا اینطور نیست و این دسته از افراد بهتر است از رنگ های تیره استفاده کنند تا زیباتر به نظر برسند.

مانتوهایی که ما را پر نشان می دهند

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=268368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.