افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

مانتوهایی که ما را قد بلند نشان می دهند/ دوست ندارید کفش پاشنه بلند بپوشید.

  • کد خبر : 250436
مانتوهایی که ما را قد بلند نشان می دهند/ دوست ندارید کفش پاشنه بلند بپوشید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- شیک بودن این روزها به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده است، اگرچه این مشکل در همه زمان ها وجود دارد، اما اکنون با وجود دسترسی راحت تر به اینترنت و فضای مجازی و وجود صفحاتی در اینستاگرام که به موضوع مد و لباس […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- شیک بودن این روزها به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده است، اگرچه این مشکل در همه زمان ها وجود دارد، اما اکنون با وجود دسترسی راحت تر به اینترنت و فضای مجازی و وجود صفحاتی در اینستاگرام که به موضوع مد و لباس می پردازند. ، بسیاری از افراد برای ایجاد سبک خود با مشکل مواجه می شوند، مثلاً اگر سبک گلدار را که این روزها بسیار مد شده است امتحان کنند، تغییر سبکی ایجاد می کنند که خودشان ایجاد می کنند و امضای کارشان است. او کم کم در بین آشنایان و اطرافیانش به عنوان فردی که مفهومی برای استایلش دارد شناخته می شود.

بنابراین بدانید و حواستان باشد که استایل شما حتی در مواردی می تواند از ظاهر شما هم پیشی بگیرد، یعنی فردی که ظاهری معمولی دارد می تواند در لباس هایی جذاب و کاریزماتیک به نظر برسد. یک نفر باید با توجه به ظاهر خود لباس انتخاب کند. ویژگی های جسمانی که لازم است ابتدا این ویژگی ها را بشناسید، مثلاً اگر می دانید پوستتان تیره است، باید رنگ لباس مناسب پوست تیره را انتخاب کنید. استفاده از آنها شما را زیباتر می کند و همچنین. یکی از خوبی های لباس این است که اگر آن را درست انتخاب کنید، می تواند ظاهر و اندام شما را اصلاح کند، مثلا اگر کوتاه قد هستید و می خواهید دید ضعیفی داشته باشید، این مشکل را پنهان کنید و قدتان را قد بلند نشان دهید. انجام دهید. مانتوهایی را انتخاب کنید که ما را قد بلند نشان می دهد و در این مقاله در مورد آن صحبت می کنیم، پس با ما همراه باشید.

با مانتوتون استایل تک رنگ بسازید

یکی از مهم ترین مسائلی که می تواند روی قد شما تاثیر بگذارد، رنگ کت است، پس باید طوری آن را انتخاب کنید که هرکس شما را می بیند، استایل تک رنگ یا تک رنگ ببیند. اصولاً تک رنگ بودن شما را بلندتر و بلندتر نشان می دهد، بنابراین اگر کوتاه قد هستید یا جثه کوچکی دارید باید از تنوع رنگ زیاد در استایل خود پرهیز کنید زیرا پوشیدن رنگ های مختلف محدودیت هایی ایجاد می کند و به دلیل این مشکل حتی . اگر استایل تک رنگ یک خط بصری عمودی با خطای دید ایجاد کند که چشم بیننده را فریب می دهد و شما را بلندتر نشان می دهد، ممکن است کوتاهتر به نظر برسد.

مراقب باشید که منظورمان این نیست که دقیقاً یکسان باشند، مثلاً می توانید در طیف های مختلف استایل خود رنگ یکسانی داشته باشید، مانند بنفش روشن و تیره.

PL64694

مانتوهایی با راه راه عمودی بپوشید.

یکی از بدترین چیزهایی که می تواند شما را کوتاه کند، لباس هایی است که دارای خطوط افقی هستند، بنابراین باید خیلی سرسختانه از پوشیدن آن ها خودداری کنید زیرا علاوه بر قد، وزن شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهند و شما را چاق نشان می دهند، البته این مشکل کلی است. برعکس نسبت به راه راه های عمودی و می توانید با پوشیدن مانتوهایی که پارچه هایی از این مدل دارند قد خود را بلندتر نشان دهید. البته، هرچه این خطوط راه راه باریک تر باشند، قد شما بلندتر به نظر می رسد و حتی اگر می خواهید کمی لاغرتر به نظر برسید، می توانید آنها را انتخاب کنید.

اصولاً خطوط عمودی خطای دید ایجاد می کند و تمرکز را از کوتاهی قد یا چاقی شما دور می کند و در نهایت به هدف خود که بلند به نظر می رسید می رسید.

مانتوهایی که ما را قد بلند نشان می دهند

جنس کت خود را در نظر بگیرید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قد آنچنانی ندارید و می خواهید با تغییر لباس و استایل خود بلندتر به نظر برسید، دستیابی به آن اصلا سخت و پیچیده نیست، زیرا در دو قسمت قبل به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید. رنگ و طرح کت این هدف را برآورده می کند. حال در این قسمت می خواهیم در مورد مواد آن صحبت کنیم، زیرا این ویژگی می تواند در ایجاد خطاهای دید برای مثال توسط شما نیز تأثیر بگذارد. شما باید از پوشیدن کت هایی که پارچه های درشت دارند خودداری کنید و در عوض از پارچه های نرم، نازک و تیره استفاده کنید که برای بلند قد به نظر رسیدن شما عالی است.

کت هایی که ما را قد بلند نشان می دهند

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=250436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.