افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

مانتوهایی که خز هستند / وای این را نپوش، آبروی تو را می برد، می گویند از آن دنیا آمده است.

  • کد خبر : 317805

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز- امروزه برای بسیاری از افراد داشتن استایل خوب بسیار مهم است، زیرا ظاهر و لباس شما می تواند بیشتر از خودتان صحبت کند و یک سری اطلاعات را به دیگران منتقل کند، مثلا اگر از رنگ آبی در استایل خود زیاد استفاده کنید. . […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

اسمارتک نیوز- امروزه برای بسیاری از افراد داشتن استایل خوب بسیار مهم است، زیرا ظاهر و لباس شما می تواند بیشتر از خودتان صحبت کند و یک سری اطلاعات را به دیگران منتقل کند، مثلا اگر از رنگ آبی در استایل خود زیاد استفاده کنید. . آیا تا به حال دیده اید که مردم احساس کنند شما فردی قابل اعتماد و متعهد هستید؟ این را در سبک روانشناسی رنگ می نامند که می توان از آن به عنوان یک معجزه نام برد، زیرا با وجود تعدادی رنگ خاص، حتی می توانید خود را نشان دهید. به ثروتمندان که این یک چیز شگفت انگیز است.

بنابراین تلاش برای داشتن یک استایل شیک مطابق با مطالب گفته شده می تواند طبیعی باشد زیرا همه ما دوست داریم در ذهن اطرافیان و دیگران به عنوان فردی قابل قبول دیده شویم و جایگاه خوبی در جامعه داشته باشیم. که کمی است. به درجه اهمیتی که برای خودمان قائل هستیم برمی گردد که با نوع و سبک ما مشخص می شود، یعنی اگر برای تیپ خود وقت بگذارید، به این معناست که برای خودتان وقت گذاشته اید و در نتیجه می توانید برای دیگران وقت بگذار اکنون یک موضوع مربوط به استایل داشتن وجود دارد و آن این است که نباید لباس های حجیم را انتخاب کنید، زیرا پوشیدن آنها شما را بی کلاس نشان می دهد، به همین دلیل در این مقاله می خواهیم شما را با برخی از این لباس ها آشنا کنیم. کت هایی که وجود دارند ساخته شده از چرم. پول خود را برای خرید آنها هدر ندهید، پس با ما همراه باشید.

کت های خز

کت های فاکتوری که پارچه های مختلفی دارند.

دنیای مد و مد به گونه ای است که هر از چند گاهی یک سری اجناس در بازار سر و صدای زیادی به پا می کند و طبیعتاً افرادی که از طرفداران و پیروان مد نیز هستند به سراغ خرید و تهیه آن اجناس می روند، اما مسئله این است که د.مثل یه مد ثابت و همیشگی داریم که فقط یه مدت طول میکشه، خداروشکر دوران کلیپ ها رو گذروندیم که مد شد و الان هرکی زیر دستمال و روسریش شکر میزنه احتمالا سالهاست که در کما بوده و نادان از خواب بیدار شده است!

حالا در مورد مانتو، آن دسته از مانتوهایی که از دو پارچه مختلف دوخته می شوند، بسیار پر سر و صدا و مد هستند، اما ماندگار نیستند و امروزه منسوخ شده اند و باید استفاده از آنها را کاملا نادیده بگیرید و مانتو را جایگزین کنید. پس زمینه ای که شیک تر است.

کت های خز

مانتو با جزئیات زیاد و طرح های تزیین شده ممنوع است.

کم کم امروزه مردم به دنبال زیبایی و سادگی هستند و به نوعی سبک ها از شلوغ بودن به ساده بودن تغییر می کند و بیشتر روی این موضوع تمرکز می شود که لباس متناسب با اندام شما باشد، پس بگویید و خودتان را اصلاح کنید. بدن ایرادات 100% بنابراین لباس های شلوغ گاوآهن با جزییات و جزییات زیاد جایی ندارد و اکنون عصر لباس های ساده تر است، به همین دلیل مانتوهایی با طرح ها و تیپ های شلوغ پلو در این لحظه محبوب نیستند و خود را قدیمی می دانند. مد روز در این میان مانتوهای ساده و مینیمال طرفداران زیادی دارند و می توانند استایل شما را مدرن تر جلوه دهند.

کت های خز

کت های بسته ای که می پوشید نباید جاذب و تنگ باشند.

موضوع دیگری که این روزها از نظر تیپ و استایل جالب توجه است این است که لباس های گشاد بسیار مد شده و دیگر خبری از لباس های تنگ و تنگ نیست و عموم مردم ترجیح می دهند در لباس ها، شلوارهای گشاد یا تی شرت های بلند احساس راحتی کنند. … که در هر شرایطی به شما آرامش می دهد و شما را نگران لباس خود نمی کند.

از آنجایی که گاهی اوقات لباس های تنگ باعث می شود افراد از پوشیدن آن رنج ببرند، پس چرا باید این نوع لباس ها را انتخاب کنیم در حالی که روند گشاد و آزاد پوشیدن وجود دارد؟ حالا این موضوع برای مانتوها هم صدق می کند و آن دسته از مانتوهایی که گشاد هستند بیشتر از مانتوهای تنگ طرفدار دارند و ترند می شوند.

کت های خز

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=317805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.