افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

مانتوهایی که برای هوای گرم عالی هستند / مانتو با آستین های تا مچ ندارید، خیلی زیباست

  • کد خبر : 280985
مانتوهایی که برای هوای گرم عالی هستند / مانتو با آستین های تا مچ ندارید، خیلی زیباست

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- کم کم از بهار 1403 می گذریم و وارد تابستان می شویم. هوا خیلی گرم شده و لباس های بهاری جایگزین لباس های تابستانی شده و به نوعی انگار به جای سه ماه تابستان، چهار پنج ماه هوای گرم و سوزان داریم! مانتو لباسی است […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- کم کم از بهار 1403 می گذریم و وارد تابستان می شویم. هوا خیلی گرم شده و لباس های بهاری جایگزین لباس های تابستانی شده و به نوعی انگار به جای سه ماه تابستان، چهار پنج ماه هوای گرم و سوزان داریم! مانتو لباسی است که همه خانم ها بدون استثنا باید آن را بپوشند و علاوه بر اینکه یکی از اجزای اصلی استایل آن ها است زیبایی منحصر به فردی به ظاهر آن ها می بخشد. مانتوها انواع مختلفی دارند و سبک های شاداب، رنگارنگ و شیک در تابستان ترند خواهند بود. هر چند سال یکبار مدل مانتوها مانند سایر اجناس تغییر می کند و مد جدیدی به بازار عرضه می شود. امسال مدل های مچ دست و آستین های سرآستین مورد توجه قرار گرفته است. مانتوهایی که آستین های کشسانی دارند یا از مچ بسته می شوند و ظاهری پف کرده به خود می گیرند. این مدل مانتوهای دخترانه می تواند بسیار زیبا باشد و با شلوارهای زیادی ترکیب شود. مانتوهای آستین بلند انواع مختلف و زیبایی دارند که در این مقاله قصد داریم با نمونه های پرطرفدار آنها آشنا شویم. پس اگر شما هم از طرفداران این سبک ها هستید و می خواهید چادرتان مدلی غیر مینیمالیست داشته باشد، مقاله ما را دنبال کنید.

دلیل محبوبیت مانتوهای آستین سرآستین برای تابستان گرم.

خب اولین و مهمترین دلیل برای انتخاب مانتوهای آستین دار گرمی است که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم. در واقع این سبک مانتوها علاوه بر زیبایی منحصربفرد خود می توانند راحتی و خنکی فوق العاده ای را نیز ایجاد کنند و با جریان هوای ایجاد شده حس بهتری را به شما القا کنند. از طرفی دنیای مانتوهای آستین دار رنگارنگ و پر طرح است که باعث می شود دست خود را برای انتخاب باز کنید. از مدل های ساده و مینیمالیستی گرفته تا طرح های گلدار یا هندسی، گزینه های ایده آلی برای هر سلیقه ای وجود دارد. علاوه بر این، این مانتوها در رنگ های شاد و تابستانی مانند زرد، نارنجی، آبی آسمانی، سبز نعنایی و … طراحی و ساخته شده اند که به استایل شما طراوت و زیبایی خاصی می بخشد.

مانتو با آستین مچی

مانتو با آستین مچی

مانتوهایی به سبک کلوش با آستین هایی تا سرآستین برای افراد ترند

شاید شما هم خانم یا دختری باشید که به دنبال ترندهای امروزی هستید و با مد روز کت خود را جلو می برید، در این مورد ما مانتوهایی با آستین های کلوش را پیشنهاد می کنیم که با انتهای گشاد آستین ها شیک هستند. تحویل منحصر به فرد و چشمگیر.

مانتو با آستین مچی

اگر کت های ساده و صاف با آستین های مچی را دوست دارید.

در اینجا ما یک پیشنهاد بی نظیر برای خانم های ساده و شیک داریم. مدل مانتو با آستین های صاف در قسمت سرآستین گزینه ای ایده آل برای شماست زیرا با خطوط نرم و ساده خود استایلی رسمی اما شیک را برای شما ایجاد می کند. پس از آن غافل نشوید.

مانتو با آستین مچی

فرم بدن خود را در نظر بگیرید

فرم بدن برای زیبا یا زشت به نظر رسیدن کت و استایل بسیار مهم است. اگر شما زنی با اندام سیبی شکل هستید، کت‌هایی با آستین‌های سرآستین یا زنگوله‌ای عالی هستند، زیرا می‌توانند کمی برای تعادل سایز بدن شما مفید باشند. از سوی دیگر، خانم هایی که اندامی گلابی شکل دارند، می توانند از آستین های چین دار یا روکش برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد استفاده کنند.

مانتو با آستین مچی

چه نوع کفشی با مانتوهای آستین دار ست می شود؟

با توجه به اینکه این مدل مانتوها از نظر ظاهری نیمه رسمی و متوسط ​​به حساب می آیند، می توانند با انواع کفش مانند صندل، کفش پاشنه بلند، تونیک و هر مدلی که دوست دارید عالی باشند.

مانتو با آستین مچی

آیا زنان چاق می توانند کت با آستین های بلند بپوشند؟

بله چرا که نه! خانم هایی که اندامی چاق دارند نیز می توانند این سبک مانتوها را به طرز شگفت انگیزی بپوشند، اما اگر مدل های بلندتر مانتو با آستین های سرآستین را انتخاب کنند و رنگ های نسبتا تیره بپوشند. با این ترفندها نه تنها چاق تر به نظر نمی رسند، بلکه به لاغرتر به نظر رسیدن آنها نیز کمک می کند.

مانتو با آستین مچی

مانتو با آستین مچی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=280985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.