افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

مالکان کشتی باید از امکانات ویژه سازمان بنادر برای توسعه ناوگان دریایی خود استفاده کنند.

  • کد خبر : 366570
مالکان کشتی باید از امکانات ویژه سازمان بنادر برای توسعه ناوگان دریایی خود استفاده کنند.

به گزارش بازار سازمان بنادر و دریانوردی، «اله مراد عفیفی پور» با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی از محل اعتبارات مدیریت شده تسهیلات ویژه ای را برای ساخت و نوسازی کشتی های مسافری اختصاص داده است و از مالکان کشتی هایی که استفاده می کنند درخواست کرد. این تسهیلات برای توسعه ناوگان حمل و […]

به گزارش بازار سازمان بنادر و دریانوردی، «اله مراد عفیفی پور» با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی از محل اعتبارات مدیریت شده تسهیلات ویژه ای را برای ساخت و نوسازی کشتی های مسافری اختصاص داده است و از مالکان کشتی هایی که استفاده می کنند درخواست کرد. این تسهیلات برای توسعه ناوگان حمل و نقل دریایی.

وی از استان هرمزگان به عنوان بزرگترین استان ساحلی کشور با قابلیت های بیشمار از جمله بزرگترین بندر مسافری کشور یاد کرد و گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در تلاش است تا از این ظرفیت ها بیش از گذشته برای نوسازی ناوگان استفاده کند مسافران

مدیر کل دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی همچنین از ایجاد شرایط برای تعمیر و نوسازی شناورهای مسافری در بنادر این استان در 2 سال گذشته ابراز خرسندی کرد و افزود: از این نظر مالکان کشتی و کشتی سازی انتظار می رود شرکت ها به نوسازی و افزایش ایمنی کشتی های مسافربری خود توجه کنند.

عفیعی پور یادآور شد: با توجه به لزوم ارتقای کیفی تردد مسافری دریایی و نوسازی شناورها، از کلیه مالکان کشتی و تعاونی های خدمات دریایی فعال در هرمزگان درخواست می شود نسبت به تعمیر و نوسازی شناورهای خود در امکانات این سازمان اقدام کنند.

وی با اشاره به بازدید از تاسیسات کشتی سازی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: علاوه بر کشتی های مسافربری با بدنه آلومینیومی و فولادی، در این استان ظرفیت های خوبی برای شناورهای گردشگری و تفریحی نیز وجود دارد که نیازمند توجه بیشتر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=366570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.