افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

ماسک صاف کننده طبیعی مو/ زمانی که می توان با آرد این کار را انجام داد، آنها را طاس نکنید!

  • کد خبر : 209882
ماسک صاف کننده طبیعی مو/ زمانی که می توان با آرد این کار را انجام داد، آنها را طاس نکنید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- زیبایی این روزها به راحتی به دست می آید زیرا منابع و اطلاعات در زمینه های مختلف بسیار زیاد است و مردم به راحتی به آنها دسترسی دارند، بنابراین هیچکس نمی تواند بهانه ای برای تبدیل نشدن به بهترین نسخه از خود بیاورد، پس باید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- زیبایی این روزها به راحتی به دست می آید زیرا منابع و اطلاعات در زمینه های مختلف بسیار زیاد است و مردم به راحتی به آنها دسترسی دارند، بنابراین هیچکس نمی تواند بهانه ای برای تبدیل نشدن به بهترین نسخه از خود بیاورد، پس باید آن را امتحان کنید. هم. سعی کنید بهترین خود را به زندگی خود دعوت کنید، البته فقط زیبایی ظاهر نیست، باید به سلامت روان خود نیز در این زمینه توجه کنید که خوشبختانه برای آن هم راه حلی وجود دارد. البته در این سری از مقالات ما به شما نکاتی را ارائه می دهیم که به شما کمک می کند ظاهر و استایل خود را بهبود ببخشید، مانند نکاتی در مورد نحوه لباس پوشیدن برای یک عید دیدنی که ذهن شما را با این سوال مشغول می کند که «حالا چی؟ ” “من آن را می پوشم!

پس بهتر است قبل از اینکه این سوال را از خود بپرسید، برای لباس و استایل و حتی آرایش و مدل خود برنامه ای داشته باشید تا عصبی نشوید. در این روز در نظر داشته باشید که در این بین باید از خصوصیات ظاهری و ظاهری خود آگاه باشید، مثلا اگر گونه های کوچکی دارید و قسمت اعظم صورتتان استخوانی است، برای حفظ تعادل صورت، آرایش گونه ها را بیاموزید. متمایز شوید و با اجرای آن، حس خوبی برای خود ایجاد کنید و از این طریق برخی از مشکلاتی را که به دنبال تغییر در فستون هستید، اصلاح کنید. حال از این موضوع بگذریم و به سراغ موضوع مقاله امروز برویم که معرفی انواع ماسک های صاف کننده مو است، آن ها هم ماسک های طبیعی هستند پس با ما همراه باشید.

ماسک طبیعی آرد برنج و تخم مرغ برای صاف کردن موها

برای اینکه موهایتان با این ماسک نرم و لطیف شود به تخم مرغ و آرد برنج نیاز دارید. حتی شاید برایتان جالب باشد که بدانید این ماسک علاوه بر اینکه موهای شما را نرم و به دور از موخوره می کند، تمام آلودگی های پوست سرتان را نیز پاک می کند. اصولاً اگر به طور مرتب از ماسک آرد برنج و تخم مرغ استفاده کنید، می توانید موهای آسیب دیده را ترمیم کرده و در نهایت آنها را نرم و براق کنید. برای تهیه این ماسک به مواد زیر نیاز دارید:

  • یک عدد سفیده تخم مرغ
  • یک چهارم فنجان شیر
  • چهار تا پنج قاشق غذاخوری آرد برنج

تمام مواد ذکر شده را با هم مخلوط کرده و به مدت یک ساعت در موهای خود قرار دهید و اجازه دهید اثر خود را بگذارند و پس از این مدت سر خود را بشویید و از آب سرد و شامپوی نرم کننده استفاده کنید.

ماسک صاف کننده مو

ماسک طبیعی بلغور جو دوسر و روغن بادام موهای شما را به نخ های ابریشمی تبدیل می کند

شاید نتوانید انرژی فوق‌العاده‌ای را که این ماسک مو به مو می‌دهد باور کنید زیرا دقیقاً مانند یک پروتئین درمانی عمل می‌کند زیرا هر یک از مواد به کار رفته در این ماسک حاوی مواد مغذی و روغن بادام‌زمینی منحصربه‌فردی به همراه بلغور جو دوسر است. بمباران می کند و موهای شما را چنان براق و ابریشمی می کند که حاضرید همه چیز را بدهید تا موهایتان برای همیشه همینطور بماند. برای تهیه این ماسک به مواد زیر نیاز دارید:

  • یک فنجان شیر
  • چهار قاشق غذاخوری جو دوسر
  • دو قطره روغن بادام و روغن زیتون اگر ندارید

مواد ذکر شده را با هم ترکیب کرده و به مدت سی دقیقه در موهای خود قرار دهید و پس از گذشت این مدت، مواد را با آب سرد و شامپو از سر خود بشویید.

ماسک صاف کننده مو

ماسک شیر نارگیل و ژلاتین برای موهای شما معجزه می کند

شیر نارگیل دارای اسیدهای چرب طبیعی است که باعث افزایش نرمی و لطافت مو می شود. ژلاتین همراه با شیر نارگیل تارهای مو را عمیقا تغذیه می کند. به طور کلی، این ماسک موی خونی یک صاف کننده عالی است که معجزه و قدرت خود را به شما نشان می دهد و شما را طرفدار آن می کند. برای تهیه این ماسک به مواد زیر نیاز دارید:

  • یک فنجان شیر نارگیل
  • دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل
  • دو قاشق غذاخوری پودر ژلاتین
  • دو قاشق غذاخوری عسل
  • دو قاشق غذاخوری آب لیمو

پس از مخلوط کردن، مواد را به مدت سی دقیقه در موهای خود قرار دهید و پس از این مدت با آب با دمای متوسط ​​بشویید.

ماسک صاف کننده مو

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.