افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

مازندران ظرفیت خوبی برای ورزش قایقرانی دارد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 181714
مازندران ظرفیت خوبی برای ورزش قایقرانی دارد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر علیرضا سهرابیان پیش دیر روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی با اعلام اینکه رئیس جدید هیئت قایقرانی کار سختی برای توسعه این رشته ورزشی دارد؛ انشاالله در دوره جدید زیرساخت های ورزش قایقرانی بهتر شود چرا که مازندران ظرفیت بسیار خوبی دارد و جوانانی که قایقرانی بلد هستند. رئیس فدراسیون […]

به گزارش خبرنگار مهر علیرضا سهرابیان پیش دیر روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی با اعلام اینکه رئیس جدید هیئت قایقرانی کار سختی برای توسعه این رشته ورزشی دارد؛ انشاالله در دوره جدید زیرساخت های ورزش قایقرانی بهتر شود چرا که مازندران ظرفیت بسیار خوبی دارد و جوانانی که قایقرانی بلد هستند.

رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین عنوان کرد؛ هیئت ها باید از سوی سازمان ها و نهادها و بخش خصوصی برای تقویت زیرساخت های این ورزش کمک شوند و به نظر من پتانسیل خوبی در همه شهرستان های مازندران وجود دارد و رئیس هیئت باید توجه ویژه ای داشته باشد. آه تو به شوراهای شهر

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان نیز در این انتخابات گفت: امیدواریم بعد از انتخاب رئیس و هیئت رئیسه این هیئت شاهد ارتقای جایگاه قایقرانی مازندران باشیم و باید با جدید این امر را توسعه دهیم. تفکر، کار نو و استفاده از توانایی همه پیشکسوتان و ورزشکاران». بیایید به ورزش فکر کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به نشاط این رشته ورزشی، گفت; با تقویت شهرداری ها و حمایت از باشگاه ها می توان به توسعه چشمگیر این ورزش فکر کرد چرا که مازندران پتانسیل خوبی برای قایقرانی محسوب می شود.

وی با اعلام اینکه می توانیم قایقرانی را به عنوان یک ورزش برای همه معرفی کنیم، افزود. با وجود اینکه هیئت های ورزشی به عنوان سازمان های مردم نهاد شناخته می شوند اما ما با تمام توان و توان خود آماده کمک به هیئت های ورزشی برای اعتلای ورزش مازندران و ایران اسلامی هستیم.

به گزارش مهر، پس از شمارش آرا، مجتبی خوش نفس تنها کاندیدای این انتخابات با کسب 17 رای برای مدت 4 سال به عنوان رئیس شورای قایقرانی مازندران انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.