افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

مازندرانی اولین فرصت مرد سال فوتسال آسیا

  • کد خبر : 408323
مازندرانی اولین فرصت مرد سال فوتسال آسیا

به گزارش رکنا از مازندران؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا لیست بهترین بازیکنان سال را منتشر کرد و در بخش فوتسال نیز سعید احمد عباسی ستاره تیم ملی که با درخشش خیره کننده خود جوایز انفرادی جام ملت های آسیا 2024 را به دست آورد. او که به عنوان بهترین گلزن و بازیکن شناخته شد، برای […]

به گزارش رکنا از مازندران؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا لیست بهترین بازیکنان سال را منتشر کرد و در بخش فوتسال نیز سعید احمد عباسی ستاره تیم ملی که با درخشش خیره کننده خود جوایز انفرادی جام ملت های آسیا 2024 را به دست آورد. او که به عنوان بهترین گلزن و بازیکن شناخته شد، برای دومین سال متوالی کاندیدای بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا شد.

بر اساس این گزارش؛ احمد عباسی در جام جهانی 2024 سه گل به ثمر رساند و هت تریک کرد با توجه به عملکرد نه چندان مطلوب رقبای خود برای کسب این جایزه طلایی، شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

مسلم اولاداقباد، ستاره ملی پوش تیم داخلی این جایزه را در دو سال اخیر در اختیار داشته است. با این انتخاب، ستاره های فوتسال آسیا باید بار دیگر از ستاره ایرانی عقب بمانند و دریافت مرد آسیایی 365 روز طول می کشد. جایزه سال

گفتنی است سعید احمد عباسی ستاره مازندرانی و عباس آبادی فصل گذشته برای والدپانیاس اسپانیا بازی می کرد اما این فصل به ایران بازگشت و پیراهن تیم سابق خود را بر تن کرد.

احمد عباسی که در این فصل برای تیم گتی پسند اصفهان بازی می کند، یکی از بهترین گلزنان لیگ باشگاهی ایران در دهه اخیر محسوب می شود و در پست سر نیز یکی از بازیکنان برجسته با پتانسیل گلزنی بالا به حساب می آید. جلو) در فوتسال.

سال گذشته این جایزه به یکی دیگر از ستاره های ایرانی به نام مسلم اولاد قباد تعلق گرفت که احمد عباسی یکی از نامزدهای او بود.

کاندیدای مرد سال فوتسال آسیا

سعید احمد عباسی (ایران)

فیضعلی سردوروف (تاجیکستان)

دلشاد رحماتوف (ازبکستان)

این مراسم قرار است 29 اکتبر در دانشگاه کیونگ هی کره جنوبی برگزار شود و بیست و هشتمین بار است که AFC این مراسم باشکوه را برای بزرگ ترین چهره های این قاره برگزار می کند.

مازندران / مسعود پاشنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.