افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

مارک های محبوب ساعت های مشهور چیست؟

  • کد خبر : 203579
مارک های محبوب ساعت های مشهور چیست؟

افراد مشهور اغلب ساعت های قیمتی آنها به دلایل مختلفی مانند اعتبار، تکمیل سبک و ویژگی انتخاب می شوند. بسیاری از برندهای دنیا نیز ساعت های خاصی را طراحی می کنند تا محبوبیت برند خود را در بین افراد مشهور اعم از بازیگران و ورزشکاران افزایش دهند و از این طریق نام خود را بر […]

افراد مشهور اغلب ساعت های قیمتی آنها به دلایل مختلفی مانند اعتبار، تکمیل سبک و ویژگی انتخاب می شوند. بسیاری از برندهای دنیا نیز ساعت های خاصی را طراحی می کنند تا محبوبیت برند خود را در بین افراد مشهور اعم از بازیگران و ورزشکاران افزایش دهند و از این طریق نام خود را بر سر زبان ها بیندازند.

معروف آنها نقش مهمی در روند مد و زیبایی فعلی دارند و بیشتر چیزهایی که این افراد با توجه به استایل خود انتخاب می کنند، از لباس و کفش گرفته تا ساعت مچی، تبدیل به یک انتخاب محبوب در بین مردم می شود.

سلبریتی ها به دنبال درخشش در میان جمعیت هستند و ساعت مچی یکی از اکسسوری هایی است که شکوه خاصی به استایل این افراد می دهد و به همین دلیل نقش مهمی در دنیای مد دارد.

افراد مشهور اغلب ساعت های گران قیمت را به دلایل مختلفی مانند اعتبار، سبک و منحصر به فرد بودن انتخاب می کنند. بسیاری از برندهای دنیا نیز ساعت های خاصی را طراحی می کنند تا محبوبیت برند خود را در بین افراد مشهور اعم از بازیگران و ورزشکاران افزایش دهند و از این طریق نام خود را بر سر زبان ها بیندازند.

در این مقاله به بررسی برخی از برندهای مطرح ساعت دنیا، ساعت‌های لوکس، پیشرفته و اولین انتخاب افراد مشهور می‌پردازیم.

زمان سلبریتی

ساعت مچی افراد مشهور نشان از سلیقه، استایل، شهرت و ثروت آنها دارد و به همین دلیل، استفاده از ساعت گران قیمت راهی برای نشان دادن پرستیژ، موفقیت و موقعیت اجتماعی در بین این افراد است; این موضوع به قدری مهم است که ساعت های خاص برندهایی مانند رولکس، پتک فیلیپ یا اودمارس پیگت به عنوان ساعتی برای افراد ثروتمند و مشهور شناخته می شوند و قیمت بالای آنها برای بسیاری از مردم عادی مقرون به صرفه نیست.

این طرح های مبتکرانه و مجلل به دست بازیگر، ورزشکار یا سیاستمداری که سفیر آن برند است، به عنوان نماینده یک برند می افتد تا این ساعت را به عنوان یک اکسسوری زیبا و قابل اعتماد به جهانیان عرضه کند. مردم همیشه در مورد مارک هایی که به سبک این افراد مشهور استفاده می شود کنجکاو هستند. در زیر نگاهی به برخی از این مشهورترین ساعت ها می اندازیم و بررسی می کنیم که چه افراد مشهوری از این ساعت ها استفاده می کنند.

ساعت رولکس؛ لوکس، گران قیمت و نماد ساعت های سوئیسی.

زمان سلبریتی

تقریبا همه برند ساعت رولکس را می شناسند. این ساعت سوئیسی یکی از قدیمی‌ترین، با کیفیت‌ترین و گران‌ترین برندهای ساعت سوئیسی است که اولین انتخاب درصد بالایی از افراد مشهور برای انتخاب ساعتی باشکوه است.

رولکس نمادی از ثروت، موفقیت و درخشش است. در میان کسانی که ترجیح می دهند رولکس را به عنوان ساعت مچی انتخاب کنند، نام افراد مشهور زیادی به چشم می خورد. نیکلاس کیج، تام هنکس، ویکتوریا بکهام و البته براد پیت ستاره هالیوود برخی از این افراد هستند یا مثلا راجر فدرر یکی از بهترین تنیسورهای جهان مجموعه کاملی از ساعت های رولکس را در مجموعه خود دارد. که شامل مدل های Daytona، Datejust II و Batman است.

ساعت امگا؛ دقت، نوآوری و شکوه

زمان سلبریتی

Omega یکی دیگر از ساعت های لوکس سوئیسی است که به دلیل تولید ساعت های دقیق با فناوری نوآورانه و طراحی های خاص شناخته شده است. Omega Watch یکی از قدیمی ترین شرکت های ساعت سازی در سوئیس است که به زیبایی از جزئیات بسیار دقیقی در طراحی ساعت های خود استفاده می کند.

تعهد امگا به کیفیت و نوآوری، این ساعت لوکس را در دستان بسیاری از افراد مشهور قرار داده است. رایان رینولدز و تام هاردی از جمله بازیگران مشهوری هستند که مدل های محبوب امگا را برای استایل خود انتخاب کرده اند.

ساعت چکشی فیلیپ؛ نمادی از ثروت، شهرت و منحصر به فرد بودن.

زمان سلبریتی

ساعت مچی Patek Philippe یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین ساعت های مچی در جهان است و طرفداران زیادی در بین افراد مشهور و دیگر افراد ثروتمند در سراسر جهان دارد. این برند با ساخت ساعت‌های نفیس، خاص و گران‌قیمت که هر کدام یک اثر هنری زیبا یا جواهری هستند، به شهرت رسیده است. پیچیدگی مکانیکی، دقت، نوآوری در طراحی و توجه به جزئیات از دیگر مواردی است که باعث شده بسیاری از افراد ثروتمند Patek Philippe را انتخاب کرده و مالک آن شوند و شهرت، ثروت و اعتبار خود را به رخ همگان برسانند.

ساعت مورد علاقه لئوناردو دی کاپریو، Patek Philippe Nautilus، نمونه ای از محبوبیت این برند در بین افراد مشهور است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=203579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.